رضا عنایتی:

بازی ایران و ازبکستان فوق العاده حساس است

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: بازی مقابل ازبکستان سخت‌ترین بازی ماست و علی‌رغم شرایط نامناسبی که داریم امیدوارم از این مرحله سخت عبور کنیم.

به گزارش دبل استار، رضا عنایتی در مورد بازی تیم امید مقابل هنگ‌کنگ و برتری مقابل این تیم گفت: علی‌رغم اینکه این بازی با پیروزی تیم ما همراه بود اما از فرصت سوزی بازیکنان دلخور هستم، خیلی دوست داشتم شرایط بهتری را در بازی تجربه می‌کردیم. شروع هر تورنمنت سخت است و من خدا را شکر می‌کنم از این مرحله عبور کردیم و بازیکنان به یک خودباوری رسیدند. توقعم از بازیکنان بیشتر است.

وی افزود: دو بازی مهم دیگر مقابل افغانستان و ازبکستان برای ما اهمیت زیادی دارد. بازی مقابل ازبکستان فوق‌العاده حساس است. در این مرحله یک تیم صعود می‌کند و ازبکستان از تمام شرایط میزبانی استفاده می‌کند. قصد گلایه کردن ندارم اما استادیومی که در آن بازی می‌کنیم شرایط مناسبی ندارد. زمین سفت و کوچکی دارد.دو بازی تیم ایران در این استادیوم است، در حالی که تیم ازبکستان در یک استادیوم بزرگ با چمن خوب بازی می‌کند. طبیعی است که میزبان از همه شرایط استفاده می‌کنند تا نتیجه بگیرند.

سرمربی تیم امید تأکید کرد: امیدوارم با دعای مردم تیم ما نتیجه بگیرد و از این مرحله عبور کنیم. به نظرم این مرحله برای ما فوق‌العاده سخت است.

عنایتی عنوان کرد: دو بازیکن ما در لحظه آخر محروم اعلام شدند و این برای ما خیلی سخت بود.البته از قبل می‌دانستیم باویه به خاطر دو اخطاره بودن محروم است، اما در مورد آریا برزگر شک داستیم و با پیگیری‌هایی که سرپرست و فدراسیون انجام دادند، نامه‌هایی از AFC دریافت کردیم که جواب نامه‌ها دو پهلو بود و در چند ساعت مانده به بازی ریسک نکردم که او را بازی بدهم و دچار مشکل شویم.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10548

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها