محمد محبی هنوز موفق به گلزنی برای تیم جدیدش نشده است

نگاهی به عملکرد آخرین گلزن تیم استقلال به مس رفسنجان از خشکیدن چشمه گلزنی این بازیکن جنوبی خبر می‌دهد.

به گزارش دبل استار،محمد محبی مهاجم ملی پوش تیم رستوف روسیه که در تاریخ بیست و یکم تیرماه سال جاری رسماً به این تیم اروپایی پیوست هنوز موفق به گلزنی برای این تیم نشده است.

محمد محبی که با قراردادی سه ساله راهی تیم روسی شده است در طول این مدت هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش گلزنی کند. او در شروع لیگ برتر جدید روسیه در ۹ دیدار به مدت ۵۶۷ دقیقه برای رستوف به میدان رفته که از این ۹ مسابقه در ۵ دیدار از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفته است. محبی در چهار مسابقه نیز به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب تیمش حضور یافته است اما هرگز موفق به گلزنی نشده است.

با نگاهی به آخرین تقابل تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در چهارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر گذشته مشخص می‌شود تیم استقلال ابتدا در دقیقه ۷۷ توسط محمدحسین مرادمند و سپس در دقیقه ۸۱ توسط محمد محبی گل‌های استقلال در پیروزی دو بر یک این تیم در خانه حریف را به ثمر رساندند. مصافی که در تاریخ بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری در رفسنجان برگزار شد. این گل به نوعی آخرین گل محبی در چارچوب رقابتهای لیگ برتر برای استقلال نیز به شمار می رود. هر چند او در دیدار نیمه نهایی جام حذفی روبروی نساجی و در برد ۰-۴ استقلال زننده گل های سوم و چهارم آبی پوشان بود. دیداری که در تاریخ سوم خرداد درست ۷۴ روز پیش از این برگزار شد و پس از آن محبی دیگر در هیچ رقابت رسمی گلی به ثمر نرساند.

محبی آخرین گلزن تیم استقلال به مس رفسنجان (حریف روز شنبه پانزدهم مهرماه آبی پوشان) محسوب می‌شود که ظرف این مدت پس از پایان لیگ برتر بیست و دوم و جدایی از استقلال هنوز نتوانسته گلی برای تیم جدیدش به ثمر برساند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11197

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها