الماس سیاه حریف می‌طلبد؛

بیرانوند هم مقابل یامگا زانو زد

یامگا در دربی امروز ثابت کرد بهترین پنالتی زن لیگ برتر است.

به گزارش دبل استار، کوین یامگا بدون تردید نامش برای همیشه در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران و باشگاه استقلال از چند نظر به ثبت خواهد رسید.

یامگا در دیدار پنجشنبه ۲۳ آذر ماه مقابل پرسپولیس در دربی باز هم پشت پنالتی قرار گرفت تا در دقیقه ۹۷ استقلال را مقابل رقیب دیرینه به تساوی برساند.

یامگا از روزی که به استقلال پیوست، رکوردهای زیادی را در این باشگاه بزرگ پایتخت به نام خود کرده است. یامگا از اولین بازی خود که در اصفهان مقابل ذوب‌آهن ۲گل به ثمر رساند تا دیدار برابر هوادار که با پنالتی که به ثمر رساند که بعنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ استقلال در لیگ برتر نام خود را با ۱۸ گل ثبت کرد، همواره اولین و آخرین گزینه برای زدن ضربات پنالتی در استقلال بوده است.

الماس سیاه از اولین بازی که مقابل فجر سپاسی در شیراز در فصل ۲۱ پشت پنالتی قرار گرفت و دروازه صادقی دروازه بان سپاسی را باز کرد، همه دروازه بان های مقابل او در ضربات پنالتی تسلیم شدند و تنها یک پنالتی بود که دروازه بان سیو کرد اما در برگشت خود یامگا به گل تبدیل کرد.

بعد از صادقی، پورحمیدی، حقیقی، فرعباسی، فروزان، اخباری، اکبرمنادی، فرزین گروسیان، نوشی صوفیانی و جعفرپور همگی در مقابل ضربات پنالتی یامگا مغلوب شده بودند.

بعد از این اسامی در دربی یک نام دیگر هم به نام علیرضا بیرانوند به این لیست بلند بالا اضافه شد تا یامگا به دروازه بان های لیگ برتری اعلام کند که حریف می طلبد.

وقتی در دقیقه ۹۴ دارو دربی با کمک “وار” به نفع استقلال اعلام پنالتی کرد، جواد نکونام شروع به خوشحالی کرد و انگار جواد نکونام بیشتر از خود کوین به او باور داشت که قبل از اینکه داور سوت بزند و یامگا توپ را به تور بچسباند، او شروع به خوشحالی کرده بود.

داشتن یک پنالتی مطمئن مانند کوین یامگا مانند یک الماس برای هر تیمی می باشد و در بازی‌های بزرگی مانند دربی و آن هم در دقایق پایانی زدن پنالتی دل شیر می خواهد که کوین یامگا نشان داده که او مطمئن ترین فرد برای زدن ضربات پنالتی در هر دقیقه و مقابل هر تیم و دروازه بانی می باشد.

باید منتظر ماند تا پایان این فصل لیگ برتر چند نفر دیگر مغلوب پنالتی های کوین یامگا خواهند شد و نفر بعدی که نامش به این اسامی اضافه خواهد شد، چه کسی خواهد بود.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12985

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها