سامره:

پرسپولیسی‌ها به کسب امتیاز مفت عادت کردند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیسی‌ها به VAR عادت ندارند بلکه به کسب امتیازهای مفت از طریق رفیق بازی عادت کرده‌اند.

به گزارش دبل استار، علی سامره پس از تساوی یک بر یک دیدار پرسپولیس و استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع بازی بدی نبود. هرچند دوستان به دلیل عادت نداشتن به VAR دوست داشتن این بازی را خراب کنند. هر سال عادت کرده‌اند امتیاز مفت بگیرند. امسال هم شانس آوردیم VAR بود در غیر این صورت این پنالتی را هم مثل سال‌ها و پنالتی‌های گذشته یا همین ۷-۸ امتیازی که امسال جمع کردند یا به هر دلیلی که به آنها هدیه شد برای ما نمی‌گرفتند با همه این مشکلات بازی بدی نبود. استقلال به ویژه در نیمه دوم برتر بود. در مورد صحنه اول نیز باز هم باید فیلم را ببینم فکر می‌کنم آن صحنه هم صددرصد پنالتی بود اما به حدی فشار گذاشتند که داور تشخیص داد بازی را ادامه دهد. در مجموع امیدواریم استفاده از VAR ادامه یابد و باز هم مسئولان کشور آن را بیاورند.

وی افزود: دوستان به کسب امتیازهای مفت عادت کرده‌اند و همین امسال ۷-۸ امتیاز گرفته‌اند. اگر من جای آنها بودم خجالت می‌کشیدم به میکسدزون بیایم و در مورد داوری و VAR صحبت کنم.

سرپرست استقلال در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها  اعتقاد دارند فشارهای جواد نکونام در کنار زمین و تحرکات وی داوری را تحت تأثیر قرار داد، عنوان کرد: احتیاجی نیست من بگویم تمام ایران می‌گویند یکی از شلوغ‌ترین نیمکت‌ها در ایران برای تیمی است که ما امروز مقابلش بازی کردیم. جملاتی هم که می‌گویند فرار رو به جلو است. می‌خواهند با ایراد گرفتن از VAR فرار رو به جلو کنند. دوستان داشتند امتیاز مفت بگیرند اما از این به بعد داوری‌ها مقداری با حساب و کتاب می‌شود. تاریخ عوض خواهد شد و دیگر مثل گذشته نیست که با دو داد یا رفیق‌ و آشنابازی امتیاز بگیرند.

 

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12984

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها