اختر؛

بازیکنان باید فکر کنند که داربی یک بازی جدا از لیگ است

پیشکسوت استقلال معتقد است که داربی یک بازی متفاوت از باقی بازی‌های لیگ برتر است و باید با شرایط و اتفاقات مختص خودش مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش دبل استار، استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر دیروز (شنبه) در اهواز مقابل فولاد با نتیجه بدون گل متوقف شد. این دیدار در شرایطی رقم خورد که استقلال پنجشنبه هفته آینده در داربی ۱۰۲ باید به مصاف پرسپولیس برود.

ادموند اختر، پشکسوت استقلال درباره عملکرد استقلال در این دیدار اظهار کرد: لیگ ما بعد از مدت‌ها تعطیلی بازی‌ها زیبایی قابل قبولی داشت. همیشه بازی‌های قبل داربی بازی سختی بوده و به همین دلیل دو تیم با احتیاط بازی می‌کنند چرا که استقلال و پرسپولیس ویترین هستند و بازیکنان می‌خواهند در داربی حضور داشته باشند.

او افزود: این باعث شد که کمی کیفیت بازی استقلال پایین بیاید. البته استقلال موقعیت‌های خوبی داشت و توپ و میدان در اختیارش بود. علاوه بر این هنوز چیزی از دست نرفته است. امیدوارم استقلال با یک بازی منطقی در داربی نتیجه بگیرد. بازیکنان این درک را دارند و می‌دانند که این بازی چه تاثیری در زندگی حرفه‌ایشان می‌تواند داشته باشد.

مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال در پایان در واکنش به وضعیت بهتر استقلال نسبت به پرسپولیس گفت: اصلا داربی به این موارد ربطی ندارد. چرا که شرایط و اتفاقات بازی نتیجه را رقم می‌زند. بارها اتفاق افتاده که تیم ضعیف‌تر برنده شده است. این یک بازی حساس است که همیشه شانس دخیل بوده و قسمت در آن تاثیرگذار است چرا که ممکن است یک بازیکن که خودش هم فکرش را نمی‌کند در داربی بهترین بازیکن شود. به طور کلی باید فکر کنند که داربی یک بازی جدا از لیگ است. امیدوارم بازیکنان استقلال بتوانند هواداران این تیم را در داربی خوشحال کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12819

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها