راه حل جالب توجه سپاهان برای ثبت قرارداد آل‌کثیر و برایان دابو!

باشگاه سپاهان برای ثبت قرارداد دو بازیکن خود مستندات جدید به سازمان لیگ ارائه کرده است.

به گزارش دبل استار، اجرای قانون سقف قرارداد برای باشگاه‌های لیگ برتری، بیش از همه به ضرر باشگاه سپاهان شده است. این باشگاه اصفهانی که سر و صدای زیادی در نقل‌و‌انتقالات تابستانی به پا کرد، در سه هفته ابتدایی لیگ برتر به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد نتوانست قرارداد عیسی آل‌کثیر و برایان دابو هافبک بورکینافاسویی خود را ثبت و از این بازیکنان استفاده کند، موضوعی که باعث شد حتی شایعات بسیار زیادی مبنی بر جدایی عیسی آل‌کثیر از تیم سپاهان مطرح شود، اما ظاهراً باشگاه اصفهانی راهکاری جدید برای ثبت قرارداد دو بازیکن جدید خود پیدا کرده است.

باشگاه سپاهان برای حل این مشکل قصد دارد قرارداد چند تن از اعضای تیم خود را کاهش دهد و به این ترتیب بتواند قرارداد آل‌کثیر و برایان دابو را ثبت و کارت بازی آنها را دریافت کند. این باشگاه در همین راستا نیز مستندات جدیدی از قرارداد خود با اعضای تیم و کاهش قرارداد برخی از آنها تهیه و آن را به سازمان لیگ ارسال کرده است تا این سازمان تصمیم نهایی را در این مورد بگیرد.

با توجه به مهلت کم باقیمانده تا پایان نقل‌و‌انتقالات تابستانی، سازمان لیگ قرار است امروز (یکشنبه) جلسه‌ای را برای بررسی مستندات جدید باشگاه سپاهان برگزار و در این باره تصمیم‌گیری کند.

نقل‌و‌انتقالات تابستانی فوتبال ایران در تاریخ ۸ شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10224

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها