گرایش انکار نشدنی آقای داور به زردها؛

کوپال ناظمی انتخاب مورد علاقه سپاهانی‌ها

انتخاب کوپال ناظمی برای قضاوت بازی سپاهان و استقلال کمی نگران کننده است.

به گزارش دبل استار، امروز یکی از حساس ترین دیدار های لیگ برتر تا هفته سوم برگزار خواهد شد و سپاهان در اصفهان میزبان شاگردان جواد نکونام خواهد بود.

حرف و حدیث ها درباره داوری ها و اشتباهات غیر قابل انکار آن ها بسیار زیاد شده است و در این باره اکثر تیم ها اعتراض خود را اعلام کرده اند.

قضاوت امروز تیم داوری استقلال و سپاهان باید به به همه این حرف و حدیث ها پایان دهد اما با توجه به انتخاب داور مورد علاقه سپاهانی ها این اتفاق در هاله ای از ابهام است.

بدون شک تنها انتخاب زردها برای قضاوت دیدار حساس با استقلال کوپال ناظمی بود که به لطف کمیته داوران این اتفاق برای آن ها رخ داد.

قضاوت های ناظمی برای استقلال سریالی از اشتباهات بوده است که بعضاً امتیازات بسیار زیادی را از استقلال گرفته است، قضاوت های بحث بر انگیز آقای داور برای استقلال همیشگی بوده است که میتوان به چند مورد از آن ها اشاره کرد.

دیدار های استقلال و تراکتور در جام حذفی، دیدار برابر شهر خودرو در لیگ هجدهم و دیدار استقلال و هوادار در لیگ قبلی از جمله بازی هایی است که قضاوت آن با کوپال ناظمی بوده و همه آن ها با اشتباه تاثیر گذار این داور به ضرر استقلال به پایان رسیده است.

در طرف دیگر ناظمی داور مورد علاقه سپاهانی ها است و بازی های که این داور برای آن ها قضاوت کرده است برای زرد ها امتیاز همراه داشته است.

ناظمی در دیدار سپاهان برابر نساجی اشتباه تاثیر گذار داشت و به سبب همان اشتباه حتی با محرومیت از قضاوت مواجه شد، در آن دیدار نساجی به ناحق بازنده میدان شد.

حالا باید دید امروز این داور چگونه قضاوت خواهد کرد به هر حال مسئولان استقلال باید به شدت قضاوت این داور را زیر نظر داشته باشند و نگذارند حق میلیون ها هوادار آبی پایمال شود.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10113

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها