تغییر غیر منتظره ترکیب استقلال

استقلال برای حفظ فاصله خود با رقبا و تثبیت صدرنشینی، کار سختی را در فولادشهر دارد.

به گزارش دبل استار، اگر جدال برابر پرسپولیس که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود را به حساب نیاوریم، استقلال دو دیدار سخت و متوالی خارج از خانه را در پیش دارد که یکی از آن‌ها امروز برگزار می‌شود. شاگردان جواد نکونام در فولادشهر باید به مصاف تیم خوب و آماده محمد ربیعی بروند.

جواد نکونام برای این مسابقه تنها یک تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرده که طی آن، حامدی‌فر به جای محمدحسین مرادمند در ترکیب اصلی قرار گرفته است. سایر بازیکنان همان نفراتی هستند که در دیدار با تراکتور به میدان رفتند.

  • استقلال سیدحسین کلین شیت هفتم را می‌خواهد

سیدحسین حسینی برای بسته نگه داشتن دروازه‌اش در بازی با ذوب‌آهن کار سختی دارد. میزبان که در سه هفته اخیر موفق شده است نتایج خوبی را کسب کند، به دنبال باز کردن دروازه استقلال است و کاپیتان آبی‌ها مأموریت دشواری را در پیش دارد.

  • استقلال بازگشت روزبه به خط دفاعی

پس از آنکه چشمی در نیمه نخست بازی قبل برابر تراکتور در خط میانی بازی کرد، با مصدومیت مرادمند به خط دفاعی بازگشت و او حالا در این بازی نیز باید در خط دفاع برای تیمش به میدان برود. در کنار روزبه، شاهد حضور آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی خواهیم بود تا این سه نفر مثلث خط دفاعی را تشکیل دهند.

  • راست و چپ دست نخورد

کوین یامگا که همواره در بازی با ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشته، امروز در پست وینگ بک راست انجام وظیفه می‌کند. ضمن اینکه در سمت مقابل، شاهد حضور ابوالفضل جلالی خواهیم بود. این بازیکن در بازی قبل پاس گل زیبایی به بلانکو داد و امروزم به دنبال ادامه این درخشش است. 

  • حامدی‌فر، تنها تغییر ترکیب 

تنها بازیکنی که نسبت به بازی تراکتور به ترکیب اضافه شده، امید حامدی‌فر است. نکونام تصمیم گرفته تا نه از زبیر و نه از مهری استفاده نکند. مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند نیز دیگر بازیکنان حاضر در خط میانی هستند.

  • خط حمله بی‌تغییر ماند

گوستاوو بلانکو که هفته قبل در نخستین حضور ثابتش در ترکیب استقلال توانست گلزنی کند، امروز نیز در کنار مهرداد محمدی در خط حمله قرار گرفته و این دو نفر به دنبال باز کردن دروازه ذوب‌آهن هستند.

 ترکیب استقلال برای بازی با ذوب آهن:
سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – ایمان سلیمی – آرمین سهرابیان – کوین یامگا – ابوالفضل جلالی – امید حامدی‌فر – مهدی مهدی‌پور – آرش رضاوند – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12481

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها