از هوادار متمول چه خبر؟

شرایط نقل و انتقالات امسال پرسپولیس یک نکته قابل تامل در دل خود دارد.

به گزارش دبل استار، زمانی که پرسپولیس شروع به جذب بازیکنان جدید و تمدید با نفرات فصل پیش کرد و به نوعی مشکلاتش حل شد، اعضای این باشگاه اعلام کردند که نه با دریافت وام بلکه با کمک هوادار متمول توانستیم نقل و انتقالات را پیش ببریم. این در حالی است که چندی پیش حمید سجادی وزیر ورزش برای چندمین مرتبه استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کرد تا این بار با درخواست استعفای او موافقت شود و کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست موقت در وزارت ورزش شروع به کار کند.

چیزی که در خصوص پرسپولیس وجود دارد و انکار ناپذیر است بودجه‌هایی است که هر بار به طرق مختلف سر از حساب این باشگاه در می آوردند و هیچ کس هم به روی مبارکش نمی‌آورد، یا حتی زبان به پرسیدن سوال نمی‌چرخاندند تا یک نفر پاسخ دهد که این منابع مالی به کدام چاه نفت وصل است؟ یک باشگاه چطور می‌تواند مدعی باشد که بی‌پول است اما عضو هیئت مدیره آن در تلویزیون اعلام کند چه مبالغ سنگینی را پرداخت کرده‌اند؟ با هر منطقی که حساب کنید، زمانی که کفگیر یک باشگاه به ته دیگ بخورد، دست کم باید صدای آن را شنید، اما نه تا زمانی که پای هوادار متمول در میان باشد.

در حال حاضر با گذشت چند هفته از استعفای وزیر ورزش، ظاهرا شرایط برای پرسپولیس تغییر کرده و آنها در رسانه‌های مختلف از وضعیت خود شاکی شده‌اند. در واقع صحبت‌های آنها مرتبط با هوادار متمول شک برانگیز شده است چرا که پیش از این نیازی به کمک‌های مالی و گرفتن وام نداشتند و حالا برای بستن قرارداد با بازیکنی مثل یاسین سلمانی دچار مشکل شده‌اند.
همان‌هایی که تنها دو روز پس از فسخ یک طرفه بیرانوند دوباره او را پای میز مذاکره کشانده و دوباره قر داش را تمدید کردند. اینکه چگونه به فاصله چند هفته چنین تغییری ایجاد شود شاید یک دلیل بیشتر نداشته باشد و آن هم از دست دادن هواداری است که حلال مشکلات بوده و حالا به نظر می‌رسد خبری از او نیست.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10013

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها