هواداران به دنبال فوتبال تهاجمی

سرمربیان استقلال و پرسپولیس حالا به نوعی بر سر دوراهی قرار گرفته اند.

به گزارش دبل استار،استقلال و پرسپولیس همچون فصول گذشته از همان ابتدای کار رقابت با یکدیگر برای رسیدن به مقام قهرمانی لیگ برتر را استارت زده‌اند و به نظر می‌رسد این روند تا هفته‌های پایانی این فصل تداوم داشته باشد. اتفاقی که قطعاً باعث جذابیت و گرمتر شدن تنور فوتبال در عرصه باشگاهی خواهد شد.

اما نکته اینجاست که روند گلزنی‌های این دو تیم تا حدی از چیزی که هوادارانشان انتظار دارند فاصله دارد. هیچکس نمی‌تواند این مسئله را کتمان کند که شاگردان جواد نکونام و یحیی گل محمدی از بابت ساختار دفاعی تا اینجای کار عملکرد فوق العاده‌ای داشته‌اند و همین که فقط یک گل دریافت کرده‌اند نشان می‌دهد اندیشه‌های تاکتیکی سرمربیانشان پیرامون بسته نگه داشتن دروازه استقلال و پرسپولیس کاملاً کارآمد بوده است اما در کنار این مزیت ارزشمند، نباید فراموش کنیم دو قطب فوتبال کشورمان همواره به عنوان تیم‌هایی تهاجمی شناخته می‌شوند و طرفدارانشان دوست دارند فوتبالی تهاجمی از آنها ببینند.

اینکه آبی و قرمز تا اینجای کار فقط ۶ گل به ثمر رسانده‌اند، از بابت کسب امتیاز طرفدارانشان را راضی می‌کند ولی به لحاظ آمار گلزنی توقع آنها را برآورده نمی‌سازد. همه دوست داریم میانگین گل‌های زده استقلال و پرسپولیس را بالا و بالاتر ببینیم اما باید دید سرمربیان این دو تیم همچنان به پیروزی‌های مختصر، مفید و البته ارزشمند ادامه می‌دهند یا اینکه تدابیر تهاجمی‌تری را مد نظر قرار خواهند داد تا به پرگل‌تر شدن لیگ برتر کمک کنند. اتفاقی که اگر رخ بدهد قطعاً با استقبال هواداران مواجه می‌شود ولی نمی‌توانیم کتمان کنیم که ریسکش هم بالاست.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11444

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها