ارتش متحد نکو در مقابل آبی‌های سیرجانی!

استقلال و گل‌گهر سیرجان یکشنبه دوم دی ماه در دیداری از قالب هفته ۱۴ لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش دبل استار، دو تیم استقلال و گل‌گهر روز یکشنبه در حالی به مصاف هم خواهند رفت که سه امتیاز این بازی می تواند یکی از حیاتی ترین امتیازات نیم فصلشان باشد.

جایگاه و شرایط دو تیم در جدول رقابت ها!

استقلال که پس از تساوی در دربی و پیروزی پرگل مقابل نساجی مازندران در صدر جدول حضور دارد شرایط خوبی را از لحاظ تیمی سپری می کند و با توپ پر پا به این دیدار خواهد گذاشت.

در آن سمت سیرجانی ها فعلا از شرایط خوبی برخوردار نیستند و در پنج بازی قبلی خود فقط دو برد بدست آورده اند و با هجده امتیاز در رده هفتم ایستاده اند و برای جبران نتایج ضعیف در این تقابل حضور پیدا خواهند کرد.

دومین تقابل نکو و اوزونیدیس!
نکونام و سرمربی یونانی سیرجانی ها تاکنون یک مرتبه بایکدیگر رو به رو شده اند که آن زمان نکو سرمربی فولاد و اوزونیدیس سرمربی الفیصلی عربستان بوده است در آن دیدار تیم جواد نکونام توانست با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شود و حالا این دو مربی باید در کارزار لیگ برتر بایکدیگر پنجه در پنجه برای سه امتیاز تلاش کنند.

بازیکنان مشترک دو تیم!

در سمت سیرجانی ها محسن فروزان و بهنام برزای سابقه پوشیدن پیراهن پایتخت نشینان را دارند و از استقلالی ها هم ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان سابقه به تن کردن پیراهن گل‌گهر را دارند.

هشت بازی و فقط یک برد سهم آبی های سیرجانی!

دو تیم تاکنون ۸ مرتبه به مصاف یکدیگر رفتند که سهم استقلال ۷ پیروزی و سهم گل‌گهر فقط یک پیروزی در زمان هدایت مجید جلالی بوده است، استقلال در چهار بازی قبلی پیروز مطلق میدان بوده است.

غایبین بزرگ!
استقلال در این بازی دو مدافع اصلی خودش را در اختیار ندارد، محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی دو مدافع تخصصی جواد نکونام هستند که این دیدار را مثل چند دیدار گذشته استقلال از دست داده اند. در سمت دیگر سیرجانی ها مهره ثابت و تاثیر گزار خود را یعنی روبرتو تورس را به دلیل مصدومیت باید از لیست خارج کنند.

نویسنده خبر : محمدرضا سعیدی مقدم

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13204

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها