نکونام موفق در نیمه مربیان

استقلال با داشتن ۲۲ امتیاز صدر نشین لیگ برتر ایران و شانس اول قهرمانی است.

به گزارش دبل استار، استقلال یکی از موفق‌ترین تیم‌های لیگ برتر پس از گذشت ۱۰ هفته از این رقابت‌ها است این تیم اکنون با داشتن ۲۲ امتیاز صدر نشین لیگ برتر ایران و شانس اول قهرمانی است.

استقلال تاکنون ۹ بازی انجام داده که از این تعداد بازی‌ها ۷ برد یک تساوی یک شکست به دست آمده است آبی‌ها موفق شدند ۱۴ بار دروازه حریفان را باز کنند و ۵ بار نیز دروازه خود را باز شده دیدند.

اگر بخواهیم آمار برد و باخت‌های استقلال در نیمه اول و دوم را به تفکیک بیان کنیم می‌بینیم که شاگردان نکونام در نیمه دوم به مراتب عملکرد بهتری است نیمه اول داشته اند.

استقلال در نیمه اول از ۹ بازی ۴ برد، ۳ مساوی و ۲ باخت به دست آورده است اما در طرف مقابل در نیمه دوم از ۹ بازی، ۶ برد ۲ تساوی و ۱ باخت را تجربه کرده است.

این اتفاق نشان از توانایی بالای نکونام و کادر فنی اوست که در میان دو نیمه بخوبی مشکلات تیم را دیده و به بازیکنان گوشزد می کنند و بازیکنان به خوبی این عیب ها را رفع می کنند.

شاگردان جواد در نیمه مربیان تمام مسائل و مشکلاتی را که او در ۱۵ دقیقه وقت‌های استراحت میان دو نیمه به آن ها گفته است انجام می دهند تا تیم نکونام به بهترین تیم در نیمه دوم تبدیل شود.

استقلال اکنون همه چیز را به خوبی پیش می‌برد و در همه قسمت‌ها را با هماهنگی انجام می دهد و به خوبی کارها را پیش می‌برد تا بتواند در ادامه راه به قهرمانی برسد باید دید جواد نکونام و تیمش در ادامه فصل چگونه عمل خواهند کرد چه نتایجی را به دست می‌آورد آن چیزی که مشخص است این است که همه چیز برای نکونام و استقلال بخوبی پیش می رود.

 

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12271

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها