آقای نکونام مواظب مین‌های اطرافت باش 

نکونام باید بداند که هواداران استقلال بخاطر تیم استقلال تا آخرین لحظه پشت او ایستاده اند.

به گزارش دبل استار، استقلال یکی از عجیب ترین فصل های خود را شروع کرده و نکته عجیبش هم اختلاف های دو مدیر سابق و فعلی با جواد نکونام سرمربی باشگاه می باشد.نکونام از روز اول حمایت قاطع هواداران را تمام و کمال پشت سر خود داشته است و همین حمایت ها بوده که باعث شده که نکونام، مستحکم تر از همیشه در مقابل توطئه‌های پیدا و پنهان دشمنان استقلال که بعضا گروهی با لباس خودی نیز در آن مستتر شده اند، بایستد. جواد نکونام از روز نخست برای گرفتن امکانات بیشتر، بازیکنان بهتر و پرداخت حقوق سال پیش و این فصل بازیکنان با تمام قدرت مقابل مدیران باشگاه ایستاده و او به قول خودش که در چند مصاحبه هم آن را بدرستی بیان کرده، گفته که این کارها را برای موفقیت استقلال انجام می دهد و برای خودش هیچ چیز نمی خواهد. نکونام با بخشیدن و کم کردن قرارداد خود به خوبی صداقت خود را به مدیران، بازیکنان و بخصوص هواداران ثابت کرده است.

وقتی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی شرکت کرد و بعد از آن مدیریت سابق برای دفاع از خود در یک شبکه تلویزیونی حاضر شد، نکونام همه حرفهای او را که به صورت پیامی به مجری برنامه ارسال کرده بود، تکذیب کرد.

هواداران استقلال به خوبی می دانند که هیچ یک از برنامه های تلویزیونی و مجرهای آن از راه دوستی، مدیران فعلی و سابق استقلال را به برنامه خود دعوت نمی کنند و آنها از سادگی مدیران استقلال برای پربیننده کردن برنامه خود و در نهایت گرفتن آرامش و به حاشیه بردن استقلال از آنها سواستفاده می کنند. نکونام هم به گفته مجری برنامه اعلام کرده که در برنامه هفته آینده که دوشنبه شب خواهد بود شرکت خواهد کرد و نسبت به صحبت های خطیر مدیریت باشگاه استقلال عکس العمل نشان خواهد داد. جواد نکونام آنقدر باهوش است که بداند این برنامه ها نه بخاطر دوستی و آرامش او و استقلال به او برنامه داده اند، بلکه آنها مین های پنهان و پیدا را برای نکونام مخفی کرده تا او ندانسته پای خود را روی یکی از آنها بگذارد و انفجاری رخ داد که شدتش به حدی خواهد بود که ترکش هایش نه تنها به استقلال، نکونام، مدیریت، هواداران آسیب می زند، بلکه همه را با هم به کام مرگ خواهد فرستاد.

نکونام باید بداند که هواداران استقلال بخاطر تیم استقلال تا آخرین لحظه پشت او ایستاده اند و از او در مقابل همه تاکنون حمایت کرده اند و اگر او نادانسته کاری کند که به تیم استقلال ضربه بخورد، بدون تردید حمایت قاطع هواداران را دیگر نخواهد داشت. نکونام مرد روزهای بزرگ است و آن قدر تجربه دارد که اول فصل دست خود را رو نکند و او می تواند از این سخنان ناگفته به وقت خود استفاده کند و قطعا همین کار را خواهد کرد و اسیر مین هایی که در اطرافش کار شده تا او را بزنند، نخواهد شد.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10654

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها