باانگیزه ترین مسی‌ها برای مصاف با استقلال

بعد از وقفه یک ماه و نیمی از تعطیلات لیگ روز شنبه استقلال میهمان مس رفسنجان خواهد بود.

به گزارش دبل استار، سرانجام پس از مدت‌های طولانی رقابت‌های لیگ برتر پیگیری خواهد شد و شاگردان نکونام در رفسنجان میهمان مسی ها خواهند بود.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات این دیدار حضور چند چهره که سابقه بازی در استقلال را دارند در تیم ساکت الهامی که می‌تواند به حساسیت‌های این بازی اضافه کند.

یکی از این بازیکننان منتظر محمد بازیکن عراقی بود که مدت‌ها زمزمه حضورش در استقلال به گوش می‌رسید اما سرانجام با مس رفسنجان به توافق رسید و به این تیم ملحق شد.

سجاد شهباززاده فرشید باقری و میثم تیموری بازیکنانی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن آبی را در کارنامه خود دارند و در بازی شنبه برابر این تیم انگیزه‌های زیادی خواهند داشت.

سجاد شهباززاده مدت‌ها در استقلال بازی کرده است و چندین فصل در این تیم فعالیت داشته است او حالا به خوبی با جو استقلال آشنا است و می‌تواند در دیدار برابر آبی‌ها به تیمش کمک زیادی کند.

فرشید باقری

یکی دیگر از بازیکنان مس رفسنجان که سه سال در استقلال توپ زده است فرشید باقری است که این بازیکن نیز می تواند برای بازی با استقلال انگیزه زیادی داشته باشد.

میثم تیموری

تیموری دیگر بازیکن مس رفسنجان است که یک فصل را در استقلال بازی کرده است و حالا بازیکن با تجربه ای به شمار می رود و می تواند به مس کمک کند.

تیموری هر چند برای استقلال تنها سه بازی انجام داده است و با مصدومیت فصل را از دست داد اما انگیزه او برای دیدار با آبی ها می تواند به مس کمک قابل توجهی کند.

استقلال حالا باید شنبه ۱۵ مهر ماه در رفسنجان به مصاف مس برود و شاگردان نکونام پس از تعطیلی چند روزه لیگ باید بتوانند باز هم در قامت یک مدعی به بازی ها ادامه دهند.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11210

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها