جریمه ۳۵۰ هزار یورویی استقلال به‌خاطر فیش جعلی!

مدیرعامل استقلال می گوید که به دلیل ارسال فیش جعلی به سانتاکلارا، آنها 350 هزار یورو جریمه شده‌اند.

به گزارش دبل استار، چند روز پیش بود که روزنامه رکورد پرتغال در خبری مدعی شد که در پرونده شکایت باشگاه سانتاکلارا از استقلال، این تیم به پرداخت ۵۰۰ هزار یورو به تیم پرتغالی محکوم شده است. دلیل این رأی نیز عدم انجام تعهدات آبی پوشان به باشگاه پرتغالی بوده است.

در جریان انتقال قرضی محمد محبی و در تفاهم‌نامه میان طرفین آمده بود که استقلال باید مبلغی را بابت رضایت‌نامه این بازیکن پرداخت کند ضمن اینکه بند ۶۰۰ هزار یورویی برای دائمی کردن این قرارداد درج شده بود که به دلیل عدم انجام تعهدات از سوی آبی ها، این قرارداد دائمی نشد.

در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده بود که مبلغ واریزی باشگاه استقلال به صورت ناقص به حساب سانتاکلارا نشست و از ۲۳۰ هزار یورو ارسالی، ۹۰ هزار یورو به دست باشگاه پرتغالی رسید و هنوز تکلیف ۱۴۰ هزار یورو دیگر نامشخص است.

در این میان باشگاه استقلال یک رسید از واریز صورت گرفته را برای طرف مقابل ارسال کرد که به ادعای مدیران سانتاکلارا، این فیش جعلی بوده و حالا آنها توانسته‌اند بابت همین موضوع، از استقلال غرامت بگیرند.

علی خطیر که مهمان برنامه ورزش و مردم بود، در این خصوص گفت: مبلغ ۱۴۰ هزار یورو پولی بود که دوستان به تیم پرتغالی ندادند ولی گفتند که این مبلغ را واریز کرده‌اند. متأسفانه اسناد جعلی نیز ارسال کرده بودند ولی پول واریز نشد.

او ادامه داد: در قرارداد محبی، یک بند خسارت ۶۰۰ هزار یورویی بود که پس از شکایت سانتاکلارا، فیفا آن بند را قبول نکرده بود. باشگاه سانتاکلارا به رأی فیفا اعتراض کرد که پرونده به دادگاه CAS رفت.

مدیرعامل استقلال در ادامه گفت: رأی دادگاه CAS سه روز قبل آمد که فیفا ۳۵۰ هزار یورو از آن ۶۰۰ هزار یورو را قبول کرده است. اتفاقا در رأی نوشته شده است چون فیش جعلی ارسال شده، در رأی دادگاه عالی ورزش تأثیر داشته و آنها مبلغ ۳۵۰ هزار یورو را قبول کرده اند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11992

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها