از قوانین خلق السعاعه تا ستاره‌های جامانده

 

بررسی جایگزین های روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا

روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا روز گذشته پس از فشارهای زیاد که به او وارد کردند  مجبور به استعفا شد.

از همان دیروز شایعه هایی مبنی بر جایگزین های روبیالس در نشریات اسپانیایی منتشر شد.

متئو لاهوز داور معروف اسپانیایی یکی از گزینه های ریاست فدراسیون است، لاهوز در حالی اعلام آمادگی کرده است که انتقادهای زیادی بر او وارد است.

ایکر کاسیاس سنگربان افسانه ای لاروخا از گزینه های جذاب ریاست فدراسیون است که به او پیشنهاد شده. در صورت قبول کاسیاس میتوانیم شاهد یک رئیس جذاب در فوتبال اسپانیا باشیم.

در چنین روزی؛

اولین بازی لوندوفسکی برای لهستان

رابرت لوندوفسکی مهاجم این روزهای آبی اناری ها ۱۴ سال پیش در چنین روزی  در سن بیست سالگی اولین بازی خود را برای تیم ملی لهستان انجام داد.

لوندوفسکی که حالا به عنوان برترین گلزن ملی لهستان به شمار می رود جالب است بدانید در اوایل فوتبال خود مدافع مرکزی بوده است و در اولین بازی ملی هم به عنوان مدافع بازی کرده است.

آنتونی و شرایطی شبیه گرینوود

آنتونی هافبک منچستر یونایتد که به علت اتهام خشونت خانگی و صدمه زدن به همسرش از لیست شیاطین سرخ خارج شد تا به گفته خودش بتواند مراحل دادگاه به علت شکایت همسرش را طی کند.

این اما اولین بار نیست که فوتبالیست ها به این بهانه دچار حاشیه می شوند میسون گرینوود که به اتهام تجاوز جنسی ماه ها از فوتبال به دور بود حتی با وجود تبرئه شدن باز هم با فشار بیرونی نتوانست در منچستر یونایتد به فوتبال خودش ادامه دهد و راهی ختافه شد.

به بهانه مجوز فدراسیون به تیم های آسیایی و اضافه کردن یک نفر به لیست بزرگسالان؛

قوانین خلق الساعه

امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال به تیم های پرسپولیس،سپاهان و نساجی مجوز داد یک نفر دیگر به لیست بزرگسالان خود اضافه کنند.

این فصل و پس از قانون سقف قرارداد که از ابتدا هم مشخص بود بعضی تیم ها رعایت نخواهند کرد و حتی به تیم های آسیایی هم سقف قرارداد بیشتری مجوز داده شد حالا برای به دست آوردن دل آقایان تبصره های مورد نظرشان را اضافه می کنند تا ثابت شود فدراسیون مهدی تاج برای خشنودی همه می تواند در کسری از ثانیه قوانین را به دلخواه آن ها تغییر دهد.

ستارگانی که جا مانده اند

پس از اعلام فدراسیون مبنی بر این که این فصل تیم ها فقط ۱۹ بازیکن بزرگسال می توانند داشته باشند خیلی از بازیکن های اسم و رسم داری که در گذشته جزو ستارگان لیگ بودند این فصل بدون تیم مانده اند از آن ستارگان میتوان به اشکان دژاگه،مسعود شجاعی، عزت پور قاز، حسن بیت سعید،عارف غلامی،مهدی شریفی و…. بازیکنان بزرگی هستند که هنوز تیم خود را معرفی نکرده اند.

حدس و گمان رسانه ها؛

بیرانوند به النصر می رسد

پس از مصدومیت بیرانوند در بازی با بلغارستان بود که شایعه می شد سنگربان تیم ملی صد در صد بازی مقابل با النصر را از دست خواهد داد و حتی گفته می شد شاید به بازی با استقلال هم نرسد.

اما پس از چند روز مشخص شد علیرضا بیرانوند فقط دو تا سه هفته از میادین دور خواهد بود.

با گذشت چند روز اما حالا از خبر می رسد این دروازبان به بازی با النصر خواهد رسید اما باید مراقب پاهایش باشد و ضربات دروازبان را شخص دیگری بزند.

بنظر می رسد این دروازبان علاقه ندارد از تیتر اول رسانه ها به دور باشد و پس از نقل و انتقالات هم علاقه دارد همچنان خبر اول باشد و رسانه های نزدیک به او سعی در قهرمان سازی بیرانوند دارند و القا کنند این دروازبان با وجود مصدومیت همچنان سنگربان سرخ پوشان خواهد بود  تا بلکه هوادارن پرسپولیس کمی از حاشیه هایش در روزهای نقل و انتقالات را فراموش کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10674

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها