بختیاری زاده: استقلال شانس اول قهرمانی است

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: هر چند ذهنیت خوبی برای پیروزی داشتیم اما یک لحظه غفلت باعث شکستمان شد.

به گزارش دبل استار، سهراب بختیاری زاده پس از شکست یک بر صفر جمعه شب تیمش برابر استقلال در نشست خبری گفت: به تیم استقلال تبریک می گویم و خسته نباشید می گویم به تیم صنعت نفت که تمام توانشان را گذاشتند و پرتلاش بودند و ذهنیت و تفکر حرفه ای داشتند برای این بازی اما در شروع نیمه دوم یک لحظه تمرکزشان را از دست دادند و استقلال به گل رسید.

وی ادامه داد: بعد از این گل تیم ما کمی نظم شد ولی با تعویض هایی که داشتیم تلاش کردیم بهتر شویم اما نتوانستیم شرایطی که برای ایجاد موقعیت نیاز داشتیم را فراهم کنیم. در مجموع با توجه به این که اولین بازی دور برگشت بود توانستیم خوب بازی کنیم. در نیمه دوم البته شرایط دو تیم بهتر بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد موجودی تیمش گفت: ما جزو تیم هایی هستیم که هیچ اردویی را در نیم فصل نداشتیم و دوره بدنسازی را هم نداشتیم و بیشترین استراحت را داشتند. شرایط بدنی بازیکنان ما مطلوب نیست اما با این تفکر آنها را به زمین فرستادیم که در دو هفته آینده اوضاع بهتر شود.

بختیاری زاده در مورد استقلال گفت: این تیم آن چه مد نظر جواد نکونام است را به خوبی در زمین پیاده می کند. سرمربی استقلال تفکرات خاص خودش را دارد و این تیم به خوبی با این شرایط پیش می رود و امتیازات را کسب می کند. من فکر می کنم که استقلال مثل نیم فصل اول صدرنشین باقی خواهد ماند و شانس اول قهرمانی خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13487

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها