سمیعی:

هدف ضربه زدن به استقلال و ضربه زدن به علی خطیر و جواد نکونام است

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با با توجه به اقرارهای صریح درویش، بیرانوند، خبیری و استوری گولسیانی، اثبات می‌شود به باشگاه پرسپولیس کمک مالی شده و علاوه بر کسر امتیاز، باید قرارداد بازیکنانشان، اصلاح شود.

به گزارش دبل استار، فرشید سمیعی در خصوص روند پرداخت بدهی‌های خارجی جهت اخذ مجوز حرفه‌ای، اظهار داشت: بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال در روزهای پنجشنبه و جمعه باید فعال باشد چرا که مساله مجوز حرفه‌ای برای باشگاه مهم است. با توجه به اینکه به هواداران قول دادیم در فصل بعد لیگ قهرمانان حاضر باشیم، باشگاه فعالیت‌های خودش را آغاز کرده ودر حال سر و سامان دادن به بدهی‌های خارجی است.

وی با اشاره به ماجرای نامه باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال برای مکاتبه با فدراسیون جهانی فوتبال، افزود: فیفا در جهت احراز اصالت نامه‌ها در این مورد از فدراسیون فوتبال استعلام می‌گیرد. در همین جهت بود که کارشناس بین الملل فدراسیون فوتبال از بخش بین الملل باشگاه استقلال خواست پیش نویس نامه باشگاه را برای بین الملل فدراسیون فوتبال، ارسال شود.

سمیعی گفت: باشگاه استقلال، پیش‌نویس یک نامه را برای فدراسیون فوتبال ارسال و تاکید کرد این نامه یک پیش‌نویس است، فدراسیون هر طور صلاح می‌بیند، تغییرات بدهد. تعطیل بودن فدراسیون فوتبال در روزهای پنجشنبه و جمعه در روزهایی که فیفا به صورت رسمی کار می‌کند، این مشکلات را به وجود می‌آورد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، تصریح کرد: مدیرانی که علیه استقلال نامه زده‌اند، یک نامه دیگر هم زده‌اند و علاوه بر عنوان جعل، جاعل را هم تعیین کرده اند. این مدیران یا معنی جعل را نمی‌دانند یا از عمد این کار را کرده‌اند. فدراسیون فوتبال در این موضوع ذینفع نبود که بخواهد اقدامی انجام دهد و فقط مسئولیت تایید آن را داشت. باشگاه استقلال در این زمینه ذینفع بود. وقتی کارشناس بین الملل باشگاه استقلال خودش به بین الملل فدراسیون فوتبال پیش نویس را ارائه می‌کند، هیچ قصد و نیتی برای جعل وجود نداشته است.

وی افزود: درست بعد از دربی، حواشی که به وجود آمد و حملاتی که شکل گرفت، همزمان این نامه منتشر می‌شود. وقتی یک نامه محرمانه منتشر می‌شود نهادهای ذیربط هم حساس می‌شوند و چه قدر خوب که دوستان شکایت کرده‌اند. چرا که همان نهادها هم متوجه شدند نامه از کجا، چگونه، به چه دلیل و به وسیله چه کسانی منتشر شده، این یک رقابت عادلانه نیست. کسانی که به مدیرعامل یا باشگاه اتهام جعل زده‌اند باید پاسخگو باشند. جعل به هیچ عنوان رخ نداده است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در مصاحبه‌ها و بیانیه‌ها، مرتب عنوان می‌شود که از آن‌ها به خاطر سقف قرارداد امتیاز کم شده و چرا از استقلال، امتیاز کم نمی‌شود؟ باید گفته شود اگر تیمی تخلف کرده و از آن تیم امتیاز کم شده، دلیل نمی‌شود از استقلال که در جلسه کمیته انضباطی، قاطعانه ثابت شد که دچار هیچ خطایی نشده، امتیاز کسر شود. از باشگاه پرسپولیس، به هیچ عنوان، به دلیل عدول از سقف قرارداد، امتیازی کم نشده و تازه قرار است با شکایت باشگاه استقلال در این باره رسیدگی شود. کسر یک امتیاز به خاطر مشکل کوچک مالیاتی آقای گولیسانی بوده و با توجه به اقرارهای صریح درویش، بیرانوند، خبیری و استوری گولسیانی، اثبات می‌شود که هوادار متمولی وجود داشته و به باشگاه پرسپولیس کمک مالی شده است. باید علاوه بر کسر امتیاز، قراردادهای بازیکنان پرسپولیس، اصلاح شود.

سمیعی افزود: هدف ضربه زدن به باشگاه استقلال و ضربه زدن به دو شخص یعنی علی خطیر مدیرعامل و جواد نکونام سرمربی  تیم است که اجازه ندهند استقلال قهرمان شود. با توجه به اینکه مدیریت باشگاه به هواداران استقلال قول داده به امید خدا، فصل آینده استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد، فعالیت باشگاه برای گرفتن مجوز حرفه‌ای از روزهای گذشته آغاز شده است. باشگاه به شدت به دنبال حل و فصل بدهی های خارجی است و به همین دلیل، به دنبال مکاتبات با فیفا بودیم که فیفا جهت احراز اصالت نامه‌ها و اشخاص، به فدراسیون فوتبال، تاییدیه بدهد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13171

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها