پیشکسوت یا هوادار نما؟

با اعلام کمیته اخلاق، سپهر حیدری، بازیکن سابق پرسپولیس، به دلیل نقض مقررات اخلاقی، یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی، محکوم شود.

به گزارش دبل استار، با توجه به گستردگی فضای مجازی، چند سالی است شاهد مشکلاتی همچون جنجال های مجازی آن هم توسط کسانی که خود را پیشکسوت فوتبال می دانند، هستیم. پیشکسوتانی که بعضا در سالهای نه چندان دور، برای تیم های شان به میدان رفته و حال با خداحافظی از مستطیل سبز، به نوعی خواهان دیده شدن هستند.

از جمله نزاع های مجازی بین پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس است که بارها شاهد تداوم جنجال در فضای هواداری نیز بوده ایم. درست است که پیشکسوتان از روی تعصب، عشق و.. سعی در حمایت از تیم محبوب شان دارند، اما هنگامی که سرمربیان دو تیم پایتخت نشین در کنفرانس های مطبوعاتی از خجالت یکدیگر در می آیند، آنها نیز بی احترامی را محکوم می کنند. حال چگونه است که خود، در فضای مجازی از هیچگونه پاسخگویی به حریف، عقب نشینی نمی کنند؟

یکی از پیشکسوتانی که بارها در صفحه اجتماعی خود علیه تیم رقیب واکنش نشان داده، «سپهر حیدری»، بازیکن سال های گذشته پرسپولیس است. حیدری که بارها از تعصب و عشق خود نسبت به تیم سابق یاد کرده، این بار با محرومیت کمیته اخلاق رو به رو شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته اخلاق، سپهر حیدری، بازیکن سابق پرسپولیس، به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال، متخلف شناخته شده و باید به مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی، محکوم شود.
این حکم و احکام مشابه شاید کمکی باشد برای تلطیف فضای هواداری فوتبال ایران تا فوتبال و به طور کلی ورزش، که زخمی حوادث این چنینی است، از آسیب های احتمالی بعدی مصون بماند.

منبع خبر : سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12077

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها