مشکل اسکان بلانکو با استقلال حل شد

مهاجم آرژانتینی استقلال به زودی در خانه جدید خود در تهران اقامت می‌کند

به گزارش دبل استار، جدا از موضوعات مربوط به ثبت نشدن قرارداد گوستاوو بلانکو، یکی از موضوعاتی که موجبات ناراحتی این مهاجم آرژانتینی را برانگیخت، مهیا نشدن خانه مورد پسند او در تهران بود.

مدیران باشگاه استقلال خانه‌ای را برای بلانکو در غرب تهران تدارک دیدند، اما این بازیکن حاضر نشد به آن منزل برود و از مسئولان باشگاه خواست تا خانه‌ای بهتر و نزدیک‌تر به محل تمرین استقلال برایش فراهم کنند.

حالا که مدیر برنامه‌های بلانکو هم به تهران سفر کرده تا وضعیت این بازیکن آرژانتینی را پیگیری کند، مسئولان باشگاه استقلال بر سر وضعیت اسکان او با گوستاوو توافق کردند.

براساس توافق دو طرف قرار بر این شده که بلانکو شخصا با توجه به بودجه مورد نظر مدیران باشگاه استقلال برای پیدا کردن خانه مورد پسند خود اقدام کند و با معرفی آن به باشگاه برای عقد قرارداد اجاره اقدام شود.

مدیران استقلال بودجه‌ای را برای منزل مسکونی به بلانکو اعلام کردند و قرار است اگر منزل مورد پسند او بالاتر از این مبلغ بود، مابقی پول را خودش بپردازد. از این رو بلانکو هم برای پیدا کردن خانه تلاش می‌کند تا مدیران استقلال برای عقد قرارداد اقدام کنند.

با این تفاسیر یکی از مشکلات اصلی مهاجم آرژانتینی با استقلال برطرف شده و فقط باید او و مدیربرنامه‌هایش برای عقد قرارداد رسمی و ثبت آن با باشگاه توافق کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10958

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها