ادعای ترسناک پرسپولیسی‌ها برای ادامه لیگ!

سناریوی جدید پرسپولیسی ها و رسانه های حامی این تیم باعث نگرانی برای برگزاری سالم ادامه مسابقات لیگ شده است.

به گزارش دبل استار، شکست پرسپولیس و حذف آن از آسیا کام هواداران این تیم را تلخ کرد و باعث شد تا مدیر عامل، سرمربی و بازیکنان سرخ‌پوش مورد انتقاد و اعتراضات از سوی قشر هواداری قرار گیرند.

اتفاقاتی که پس از حذف پرسپولیس تا به امروز همچنان ادامه دارد، صحبت‌هایی است که پرسپولیسی‌ها مطرح می‌کنند و آن هم به کار بردن عبارت”در لیگ این نتیجه را جبران می‌کنیم”.

شاید در نگاه اول این جمله عادی به به نظر برسد اما به چند دلیل می‌تواند ادعای ترسناک و شک برانگیزی باشد. از این بابت که نه تنها در فصول گذشته که از ابتدای فصل جاری، بارها اشتباهات داوری به سود آنها رقم خورده و در روند امتیازگیری آنها تاثیر مثبتی داشته است و این قاطعیت در کلام اعضای تیم پرسپولیس می‌تواند چنین شائبه‌ای را به وجود آورد که آنها تا حدی به اتفاقات و تصمیمات داوری چشم دوخته و حالا که در صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ناکام مانده‌اند، در این فکر هستند تا خود را به صدر جدول لیگ برتر رسانده و با استقلال رقابت کنند که از روز شنبه نیز به مصاف هوادار می‌روند و پنجشنبه در هفته سیزدهم، دربی پایتخت را با استقلال برگزار خواهند کرد.

دو تیم استقلال و پرسپولیس به خوبی می‌دانند که نتیجه دربی چقدر در روند آنها موثر است و کسب سه امتیاز این بازی برای ادامه لیگ برایشان کمک شایانی خواهد بود.

با این تفاسیر، هر چند که نباید پیشواز اتفاقات ناخوشایند رفت اما آنچه که در فصول اخیر رخ داده، نشان از این دارد که نتایج پرسپولیس تنها با رقابت در زمین فوتبال به دست نیامده و این شک را همیشه برای رقبای آن زنده نگه می‌دارد. بنابراین نمی‌توان از کنار ادعای بازیکنان پرسپولیس، آن هم در آستانه برگزاری دربی به سادگی عبور کرد.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12749

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها