هیچ تیمی جز استقلال سقف قرارداد را رعایت نکرده است

بازیکن سابق استقلال درباره درگیری تیم‌ها سر قانون سقف قرارداد گفت: باید اعتراف کنم این قانون مناسب نبود. به نظرم هیچ تیمی به جز استقلال سقف قرارداد را رعایت نکرده است. البته این به قهرمان شدن استقلال در ادامه لیگ ضربه می‌زند.

به گزارش دبل استار، سیدامین منوچهری، بازیکن سابق استقلال، درباره تساوی این تیم مقابل شمس آذر قزوین اظهار کرد: استقلال بازی خوبی را مقابل شمس‌آذر انجام داد و می‌توانست برنده بازی شود. تیم قزوینی با بازیکنان جوان و با انگیزه و قدرت میزبانی به دنبال کسب برد بود اما استقلال با بازی متفکرانه به دنبال ۳ امتیاز بود که این اتفاق نیفتاد. یک امتیاز هم نتیجه بدی برای استقلال نیست.

استقلالِ نکونام از اول مدعی قهرمانی بود

او درباره اینکه آیا استقلال را با توجه به اتفاقات ابتدای فصل مدعی قهرمانی می‌داند؟ گفت: استقلال از همان روز اول با نکونام مدعی قهرمانی بود و بنده اعتقاد داشتم این تیم نتایج خوبی را کسب خواهد کرد. بازیکنان و کادرفنی استقلال در این فصل یکدل هستند و این یک اتفاق خوب است. این انگیزه اگر تا پایان فصل بماند مطمئن هستم استقلال مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

«عملکرد بلانکو مناسب بوده است؟» بازیکن سابق استقلال در این باره توضیح داد: بلانکو هنوز جا نیفتاده است و برای رسیدن به مرز آمادگی نیاز به دو هفته زمان دارد تا ان‌شاءالله در داربی مهره تاثیرگذاری باشد.

منوچهری درباره درگیری لفظی نکونام و گل محمدی خاطرنشان کرد: باید ببینید این مساله از کجا شروع شد. هر دوی این عزیزان از بزرگان فوتبال ایران هستند و نظر شخصی من این است که بازیکنان دو تیم نباید دخالت کنند. هر دو مربی می‌خواهند به نحوی حق را از هم بگیرند. امیدوارم هرچه زودتر این مساله حل شود.

او درباره درخواست قلعه‌نویی برای لغو برگزاری هفته یازدهم به خاطر تیم ملی بیان کرد: به هر حال فیفادی است و باید تیم ملی در اولویت باشد اما در این بین باشگاه‌ها هم نباید ضرر کنند. باید یک تصمیم خوب بگیرند تا منافع باشگاه‌ها حفظ شود. حالا که مربی تیم ملی ایرانی است با تعامل بیشتر می‌توانند تصمیم مناسبی را اتخاذ کنند.

هیچ تیمی جز استقلال سقف قرارداد را رعایت نکرده است

بازیکن سابق استقلال درباره قانون سقف قراردادها گفت: باید اعتراف کنم این قانون مناسب نبود. باید راهکاری را برای درآمدزایی باشگاه ها پیدا کرد. با قانون‌های این شکلی فوتبال ضرر می‌کند. به نظرم هیچ تیمی به جز استقلال سقف قرارداد را رعایت نکرده است. البته این به قهرمان شدن استقلال در ادامه لیگ ضربه می‌زند.

منبع خبر : به نقل از ایسنا

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12033

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها