علی پورحیدری؛

شاید دوست ندارند مجسمه پدرم نصب باشد/ اشتباهات داوری خیلی به ضرر استقلال

علی پورحیدری فرزند اسطوره ماندگار استقلال از پیدا نشدن مجسمه پدرش می‌گوید و اعتقاد دارند برخی نمی‌خواهند مجسمه او نصب باشد.

به گزارش دبل استار، در حالی که چهار ماه از ناپدید شدن مجسمه منصور پورحیدیدری در شمال تهران می‌گذرد، هنوز زمینه برای بازگشت آن فراهم نشده و به همین بهانه در سالگرد درگذشت منصورخان با علی پورحیدری پسر او همکلام شدیم

صبح یکشنبه بر سر مزار پدر حاضر شدید. آیا پیشکسوتان هم آمده بودند؟

مراسم رسمی نداشتیم و فقط خودمان بر سر مزار رفتیم. از دوستان پیشکسوت کسی را ندیدم ولی آقای قلعه‌نویی به من زنگ زدند آقای حاجیلو هم همینطور. حسین آقای فرکی هم پیام دادند. هنوز در این رابطه با مادرم صحبت نکرده‌ام تا بدانم به ایشان چه کسانی زنگ زده‌اند.

چند ماه قبل و در اوایل تیر ماه خبر آمد که مجسمه منصور خانه پورحیدری که نزدیک به منزلش در شمال تهران نصب شده بود، گم شده است. از داستان مجسمه چه خبر؟ آیا پیدا شد؟

همان زمان که این خبر آمد، از طرف شهرداری اعلام کردند که مجسمه دزدیده نشده بلکه به خاطر تصادف آسیب دیده است. گفتند یک اتومبیل پژو ۲۰۶ به آن برخورد کرده و به همین خاطر صدمه دیده و آن را مرمت می‌کنیم و باز می‌گردانیم اما پس از آن دیگر خبری نشد و هنوز هم خبری نشده است. پاسخ دقیقی به ما نداده‌اند اما خبری از نصب مجسمه نشده است. الان چهار ماه از آن اتفاق می‌گذرد و برایم عجیب است که چطور هنوز تعمیر نشده است؟ من کسی را قضاوت نمی‌کنم و به کسی تهمت نمی‌زنم اما خودم حس می‌کنم شاید یک عده در شهرداری دوست ندارند مجسمه پدر من آنجا نصب باشد.

برسیم به اتفاق روزهای اخیر. ماجرای اختلاف جواد نکونام با یحیی گل‌محمدی.

من اصلاً نمی‌خواهم در مورد صحبت‌های آقای گل محمدی حرفی بزنم چون هر دو نفر جزو افراد محترم فوتبال ما هستند اما شما بازی‌های این فصل را نگاه کنید و خودتان قاضی شوید. اشتباهات داوری در این فصل به ضرر استقلال فوق العاده زیاد بوده است. این همه اشتباه، این همه پنالتی‌های نگرفته شده برای استقلال. این مسائل روی اعصاب جواد نکونام تاثیر می‌گذارد و طبیعی است که در یک صحنه از کوره در برود. البته امیدوارم قضیه هرچه زودتر جمع شود چون اصلاً نمی‌خواهم ماجرا به دربی کشیده شود.

و سوال آخر. وجود این مسائل به نظر شما استقلال قهرمان می‌شود؟

من خیلی امیدوار هستم. اگر بخواهم خودمانی بگویم، جواد نکونام با وجود مشکلاتی که استقلال از ابتدای فصل و حتی پیش از آغاز مسابقات داشت، واقعا عالی نتیجه گرفته و ترکونده است.

منبع خبر : به نقل از خبرورزشی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12030

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها