مشکلات عجیب و غریب مالی مس رفسنجان

مشکلات مالی مس رفسنجان هرروز بیشتر می‌شود؛ این باشگاه بدهی‌های متعددی دارد و حالا با شکایت برخی خارجی‌های سابق روبه‌رو شده است.

به گزارش دبل استار، مس رفسنجان به عنوان یکی از باشگاه‌های صنعتی ورزش کشور برخلاف سال‌های گذشته با مشکلات مالی عجیب و غریبی روبه‌رو شده که تاثیر آن را بر نتایج تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برترقابل مشاهده است.

مسی‌ها که از بابت مغایرت‌های موجود در بودجه و هزینه‌های صورت گرفته با بدهی‌های سنگینی روبه‌رو شده‌اند، حالا نه تنها در پرداخت دستمزد اعضای تیم‌های مختلف به مشکل خورده‌اند که در تامین هزینه‌های جاری نیز به دردسر افتاده‌اند.

بازیکنان مس رفسنجان در هفته‌های گذشته بارها نسبت به عدم دریافت دستمزد خود اعتراض کردند و حتی در مقاطعی تصمیم به اعتصاب گرفتند که بعد از صحبت با مدیران باشگاه و ساکت الهامی از عدم برگزاری تمرینات منصرف شدند. با وجود اینکه بازیکنان مس رفسنجان چند روز قبل بخشی از مبالغ قراردادهای خود را دریافت کردند اما هنوز دریافتی آنها با تعهدات موجود در قراردادشان متفاوت است. از طرفی کادرفنی و اجرایی مس رفسنجان هم مبالغ زیادی نسبت به قراردادهای خود از باشگاه طلبکار هستند.

مدیران باشگاه مس رفسنجان اگرچه تلاش زیادی برای تامین منابع مالی کرده‌اند اما قطع شدن بسیاری از حمایت‌های شرکت صنابع ملی مس ایران برخلاف فصول گذشته باعث شده تا آنها از عهده بدهی‌های گذشته و هزینه‌های کنونی برنیایند. نکته قابل توجه این است که مجتمع مس سرچشمه در فصول گذشته مخارج جاری تیم فوتبال مس رفسنجان را تامین می‌کرد که امسال این مسئله نیز کاملا قطع شده است!

در کنار همه این مسائل شنیده می‌شود برخی بازیکنان خارجی سابق مس رفسنجان نظیر گادوین منشا و جفرسون باهیا بابت مطالبات خود از این باشگاه به فیفا شکایت کرده و این شکایت‌ها به فدراسیون فوتبال رسیده است. از طرف دیگر برخی بازیکنان و اعضای کادرفنی سابق مس رفسنجان هم که از فصول قبل مطالبات دارند در کمیته انضباطی شکایت خود را ثبت کرده‌اند.

با این وضعیت مشخص است که تنها نماینده شرکت صنایع ملی مس ایران که یکی از شرکت‌های ثروتمند ایران محسوب می‌شود، در اوج مشکلات بسر می‌برد. بی‌شک ادامه روند کنونی می‌تواند شرایط بدتری را برای مس رفسنجان رقم بزند و اتفاقات جدیدی را در این باشگاه صنعتی لیگ برتر شاهد باشیم.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12857

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها