حیدری یا کاظمی گزینه نهایی داوری دربی ۱۰۲

اینکه چه کسی داور دربی 102 خواهد بود و بدون استفاده از VAR این مسئولیت به او سپرده می‌شود، سوالی است که این روزها همه در پی فهمیدن آن هستند.

به گزارش دبل استار، عقربه‌های ساعت به سرعت برای دو تیم استقلال و پرسپولیس در حال سپری شدن است و سرخابی‌ها روز پنج‌شنبه قرار است رو در روی هم قرار بگیرند. قطعاً در چنین شرایطی انتخاب داور این بازی سخت خواهد بود و کمیته داوران که این روزها به‌شدت تحت فشار است باید بهترین انتخاب خود را برای دربی ۱۰۲ داشته باشد.

حالا و در شرایط فعلی اگر افشاریان و همکارانش انتخاب درستی نداشته باشند، خودشان بیشترین آسیب را بعد از دربی خواهند دید. نکته قابل توجه این است که ، قرار نیست اجرایی شود. باز هم دربی بدون وی ای آر و تنها با توانایی داور وسط برگزار می‌شود و حذف تکنولوژی که این روزها اعتراض به داوری‌ها را به حداقل می‌رساند باعث شده تا باز هم فشارهای بازی روی دوش داور باشد.

با این وصف داوری می‌تواند دربی ۱۰۲ را با کمترین تنش به پایان برساند که ضمن داشتن توانایی فنی و آمادگی روحی، قدرت مدیرتش هم بالا باشد تا بتواند جلوی هر جنجالی را بگیرد. با توجه به مسائلی که مطرح شد کمیته داوران باید در نظر بگیرد کدام یک از داوران خود را به زمین مسابقه بفرستد.

تا اینجای کار افشاریان و دستیارانش به دو گزینه نهایی یعنی وحید کاظمی و بیژن حیدری رسیده‌اند. کاظمی که به لحاظ نمره در فصل جاری تاکنون بهترین نمرات را از ناظران مسابقه گرفته و بیژن حیدری که همیشه یکی از کاندیداهای قضاوت دربی بوده و کمیته داوران هیچ‌گاه نتوانسته از نام او به‌خاطر کاریزمایی که دارد بگذرد.

حالا باید دید طی یک دو روز آینده در نهایت مسئولان کمیته و دپارتمان داوری روی نام کدام داور به جمع‌بندی خواهند رسید.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12852

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها