ثبت رکورد سومین پنالتی زن استقلال به نام یامگا

کوین یامگا بعد از محمد نوازی و امید ابراهیمی در رتبه سوم پنالتی زن های برتر استقلال قرار گرفت.

به گزارش دبل استار، در جریان بازی های هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در آزادی میزبان هوادار تهران بود که تا پایان نیمه اول این بازی، نتیجه دو بر یک به سود شاگردان فکری پیش رفته و نوار پیروزی‌های استقلالی‌ها در حال حاضر از بین رفته است.

در دقایقی که هوادار با دو گل پیش افتاده بود، با خطای بازیکن حریف روی مهرداد محمدی در محوطه جریمه داور نقطه پنالتی را اعلام کرد تا مطابق معمول این مرد فرانسوی استقلال باشد که برای زدن پنالتی پشت توپ قرار می‌گیرد، بازیکنی که در سومین سال حضور خود در استقلال حالا به مطمئن‌ترین پنالتی زن آبی‌ها تبدیل شده و در واقع محال است که در زمین مسابقه باشد و زمان اعلام پنالتی به سود استقلال، آماده برای پنالتی زدن نباشد.
در پی این خطای منجر به پنالتی روی مهرداد محمدی کوین یامگا به راحتی موفق شد گل اول استقلال را در این بازی به ثمر برساند تا یکی از گل های خورده جبران شود.

کوین یامگا با ثبت این گل از روی نقطه پنالتی به نام خود در واقع رکورد سومین پنالتی زن استقلال را به تنهایی از آن خود کرد. بازیکنی که تا به حال هیچ یک از پنالتی هایش به هدر نرفته و دست کم در ضربه ریباند وارد دروازه حریف شده است.

حال این مرد فرانسوی استقلال با زدن این رکورد به نام خود، پس از محمد نوازی مربی فعلی آبی‌ها با ٢٢ پنالتی گل شده و امید ابراهیمی با ١۴ پنالتی، با ١٣ پنالتی گل شده در رتبه سوم برترین پنالتی زنهای استقلال قرار گیرد که البته پس از او صادق ورمزیار با ١٢ پنالتی گل شده پشت سر یامگا ایستاده است.

یامگا در صورت ماندگاری او در استقلال قطع به یقین می‌تواند به اولین رتبه نیز برسد.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11642

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها