نکونام باید برود!

یکی از گرفتاریهای نکونام پست وینگر چپ است که بازیکن متخصص ندارد او برای هفته پنجم با آزمون و خطا باید این پست را به یک بازیکن چپ پا بدهد.

به گزارش دبل استار، لیگ برتر به ایستگاه پنجم رسیده. چهار هفته گذشته و عملکرد استقلال به ما نشان داد که جواد نکونام کارش را بلد است البته اگر مدیران جبهه خودی و داوران آنطرف سنگر اجازه بدهند انتخاب جواد بصورت ریالی در مقابل مربی عصبی دلاری اروپایی را ترجیح می دهیم . همین ترجمه ساده سخنان مربی هم زمان بر است و برخی مواقع اگر مترجم خرده شیشه داشته باشد سخنان برعکس می شود .

درون دروازه حسینی به بازیابی فنی رسیده و دغدغه درون دروازه کمتر شده او دو پنالتی را گرفت و در ریباند گل خورد که خط دفاع مقصر است نه گلر ،پنجه پا در بازی فوتبال در برخی زمانها به کار می آید از جمله زمان نواختن پنالتی که بازیکنان استقلال از آن غافل بودند.

در خط دفاعی چند بازیکن تست شدند در حال حاضر این خط به ثبات رسیده و فقط باید تشویق شود می توان به این خط دفاع امیدوار بود. از یاد نبریم در تمامی بازیها فقط یک وینگر مقابل جلالی بازی نخواهد کرد بازی با استقلال خوزستان را فراموش کنید و در ادامه ببینید این وینگر استقلال خوزستان چقدر لیگ را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

در خط دوم با توجه به سیستم استقلال،کمبود طراحی و تولید مشاهده می شود به همان میزان که این خط در ساختار دفاعی با توپ گیری و تخریب موفق عمل نموده اما زمانهایی از بازی لازم است گره بازی را با خلاقیت و تکنیک مرتفع نماید . به نظر می رسد جواد نکو نام باید برود و چند جلسه امید های تیم را زیر نظر بگیرد شاید گمشده خط دوم آنجا باشد همان کاری که مورایس با سپاهان کرد و حسین نژاد را ورق آس رو کرد.

برخی مواقع شده مربیان با من تماس گرفته اند و از وضعیت تهاجمی خود ناراضی بوده اند .نگارنده همین پیشنهاد را به آنها داشته ام.

یکی از گرفتاریهای نکونام پست وینگر چپ است که بازیکن متخصص ندارد او برای هفته پنجم با آزمون و خطا باید این پست را به یک بازیکن چپ پا بدهد . در بال راست یامگا نیازی به جابجایی ندارد . تغییرات پست یامگا به تیم در فاز تهاجمی ضربه می زند .

وضعیت در نوک هم بهتر شده با اضافه شدن مهاجم آرژانتینی ،علاوه بر ایجاد رقابت درون تیمی ،امیدواری به رسیدن به گل افزایش یافته با شناختی که از عملکرد نکونام دارم در  انتظار یک دربی طوفانی باشید .

منبع خبر : ایرج طالع

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10404

۱ نظر

  • درود بر آقای جعفری آقای ایرج خان برای بازگشایی مجدد دبل استار
    دو روز قبل که خبر خرید فوروارد آرژانتینی و بعد گلر جوان آمد… با اینکه از سر بازی با ملوان حالم بد بود و کمی دلم خوش شد به ساعت نرسید یادم افتاد اگر بخندیم یا خیری کنند برای ما نقشه تلخی و زهرمار کردنش و کشیدن که رسید پنجره و امانوف و …. آقای حاج رضایی حرفی زد که میخوام اجرا کنم دیگه همین بازی های تاج و که میدیدم نگاه نکنم قلب و اعصابم جواب نمیده …
    برای دبل استار و زحمت کشان در این سایت آرزوی سلامتی و موفقیت دارم روز خوبی داشته باشید ⭐💙💙💙💙⭐

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها