قیاس بازیکنان استقلال باتوجه به ارزش آنها در ترنسفر مارکت

سپری شدن چند هفته از لیگ برتر با نتایج قابل قبول آبی‌های تهرانی همراه بوده است.

به گزارش دبل استار، با گذشت پنج هفته ابتدایی لیگ برتر، نگاهی می‌اندازیم به عملکرد چند تن از بازیکنان استقلال باتوجه به ارزش هر کدام در سایت ترنسفر مارکت.

مهرداد محمدی

وینگر ٣٠ ساله استقلال که در فصل جدید از قطر به لیگ ایران آمد و اگرچه در تمرینات پیش فصل دچار مصدومیت شد اما پس از بازگشت به میادین، رفته رفته بهتر عمل کرد و در بازی مقابل استقلال خوزستان موفق شد اولین گل خود را برای استقلال به ثمر برساند و در حال حاضر ارزش او در ترنسفر مارکت ١.۵ میلیون یورو است.

کوین یامگا

یامگا بازیکنی است که سومین فصل حضور خود در استقلال را تجربه می‌کند و در این مدت مورد توجه هر سه سرمربی وقت استقلال قرار گرفته و حتی با تغییر پست در زمین عملکرد مناسبی از خود به جا گذاشته است. وینگر راست ٢٧ ساله آبی‌ها که تا به حال تقریبا تمامی پنالتی های خود را تبدیل به گل کرده است چیزی حدود ١.٢٠ میلیون یورو در ترنسفر مارکت ارزش دارد.

گوستاوو بلانکو

مهاجم جدید آرژانتینی استقلال با قیمت ٨٠٠ هزار یورو در ترنسفر مارکت ارزش گذاری شده و این در حالی است که یک ماه از پیوستن این بازیکن به استقلال می‌گذرد و به دلیل تعطیلی لیگ، عدم آمادگی و البته ثبت نشدن قرارداد وی، هنوز در ایران پا به توپ نشده است.

پیمان بابایی

فصل گذشته پیمان بابایی از تراکتور به استقلال آمد و تعدادی از بازی‌ها را به میدان رفت و موفق به گلزنی شد. این مهاجم استقلال اگر چه گل‌های زیادی به ثمر نرسانده اما مواردی که در ترکیب قرار می‌گیرد به بازی سرعت می‌بخشد و حال در فصل دوم حضورش در جمع آبی‌پوشان ارزشی ٧٠٠ هزار یورویی دارد.

آرمین سهرابیان

مدافع استقلال که پس از چند فصل دوری دوباره به تیم سابق خود بازگشت در ابتدای فصل دچار مصدومیت شد تا هفته‌های بعد را از دست بدهد اما نحوه بازی سهرابیان کاملا گویای این است که او در این چند سال تبدیل به مدافعی باتجربه شده و از همین روی ارزش این بازیکن ٢٨ ساله استقلال ٧٠٠ هزار دلار است.

روزبه چشمی

هافبک دفاعی در حال حاضر پس از حسین حسینی بیشترین سال‌های حضور در استقلال را دارد روزبه چشمی است که تنها یک سال را به لیگ قطر رفت و دوباره در فصل بیست و یکم به این تیم بازگشت‌. چشمی یک هافبک تدافعی است که به وقت احتیاج به خط دفاعی می‌رود تا در این پست نیز عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. او حالا پس از وقفه یک ساله سومین حضور خود در استقلال را تجربه می‌کند و فصل گذشته یکی از موفقترین سال‌های فوتبالی او بود که حالا در سایت ترنسفر مارکت ارزشی ۶٠٠ هزار یورویی دارد.

مهدی مهدی‌پور

مهدی‌ مهدی‌پور جانشینی که در فصل بیستم جذب استقلال شد، در اکثر بازی‌ها عملکرد متوسطی داشت تا اینکه فرهاد مجیدی هدایت آبی‌ها را بر عهده گرفت. این هافبک میانی استقلال در زمان سرمربیگری مجیدی بهترین فصل فوتبالی خود را پشت سر گذاشت اما فصل پیش دچار مصدومیتی شد که هفته‌ها از بازی دور بود تا رضاوند بار خط هافبک استقلال را به دوش بکشد. این بازیکن که اکنون ٢٨ ساله است مثل روزبه چشمی ۶۰۰ هزار یورو در ترنسفر مارکت ارزش دارد.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11501

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها