دیدارهای خانگی استقلال در تهران برگزار می شود

باشگاه استقلال تکلیف مسابقات خانگی خود تا پایان فصل را یکسره کرد.

به گزارش دبل استار،وقتی بحث مرمت زمین ورزشگاه آزادی و برگزاری دیدارهای خانگی استقلال و پرسپولیس در استادیومی دیگر تا اواخرزمستان بر سر زبان‌ها افتاد، جواد نکونام به شدت نگران این مسئله شد و دغدغه‌اش کاملاً هم درست بود چون اگر استقلال بازی‌های خانگی خود را خارج از تهران برگزار می‌کرد جدا از اینکه جنبه حضور تماشاگران برایش کمرنگ‌تر می‌شد، این تیم عملاً باید هر هفته دوبار سوار هواپیما می‌شد و به شهرهای مختلف رفت و آمد می‌کرد. اتفاقی که می‌توانست استقلال را دچار مشکلات عدیده کند چون نکونام با چشمان خود تیم‌های دیگر را دیده بود که به خاطر آماده نبودن زمین اختصاصی خودشان مجبور به برگزاری دیدارهای خانگی در شهرهای دیگر شدند و بابت این مسئله تاوان سنگینی هم چه از نظر مالی و چه به لحاظ خستگی بازیکنان خودشان پس دادند. سرمربی استقلال به مدیران باشگاه تاکید کرد بازی‌های این تیم باید در تهران برگزار شده و علاوه بر آن حتماً به میزبانی استادیوم آزادی هم باشد زیرا نمی‌خواهد اهرم بزرگی به نام حمایت تماشاگران را از دست بدهد. حالا به نظر می‌رسد پیگیری‌های او جواب داده و استقلال با وجود اینکه صحبت از برگزاری دیدارهایش در مشهد و کیش بود احتمالاً از تهران خارج نخواهد شد.

ماندگاری در آزادی

از قرار معلوم استقلال در ورزشگاه آزادی باقی می‌ماند و دیدارهای خانگی خود را تا پایان فصل در تهران برگزار خواهد کرد. یکی از افراد نزدیک به این باشگاه با تایید خبر مذکور به خبرورزشی گفت: جواد نکونام خیلی تاکید داشت که استقلال از تهران خارج نشود و این مسئله را با علی خطیر هم در میان گذاشت. انصافاً مدیرعامل باشگاه هم پیگیر شد و حالا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، ما نه تنها تا پایان نیم فصل اول بلکه تا وقتی رقابت‌های لیگ برتر به پایان نرسد، صرفاً برای برگزاری دیدارهای خارج از خانه خود از پایتخت خارج می‌شویم و مسابقات خانگی استقلال همین جا در تهران انجام خواهد شد. به این ترتیب جدا از اینکه مسافرت کمتری می‌رویم، موهبت تماشاگران خودمان و برتری روی سکوهای ورزشگاه آزادی را نیز از کف نخواهیم داد. مزیت بزرگی که قطعاً می‌تواند به استقلال در کسب نتایج مطلوب کمک کند.

ورزشگاه ذخیره

ماندگاری استقلال در تهران بابت برگزاری دیدارهای خانگی قطعی شده اما احتمال دارد برخی از بازی‌های این تیم در ورزشگاه دیگری غیر از آزادی انجام شود. طبق خبرهای رسیده با توجه به اینکه از نیم فصل دوم استادیوم تختی هم می‌تواند میزبان پیکارهای لیگ برتر باشد، این احتمال وجود دارد که تعدادی از دیدارهای این فصل استقلال به ورزشگاه مذکور منتقل شود تا چمن ورزشگاه آزادی تنفس بیشتری داشته باشد. البته این مسئله هنوز قطعی نشده و اگر استقلال بخواهد آنجا بازی کند حتماً جواد نکونام باید کیفیت زمین و امکانات موجود در ورزشگاه تختی را تایید کند.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11778

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها