جمشیدیان:

استقلالی‌ها برعکس بازیکنان پرسپولیس، جنگنده و باانگیزه هستند

بازیکن پیشین تیم‌های استقلال و سپاهان، وضعیت آبی‌پوشان را نقطه مقابل بازیکنان پرسپولیس می‌داند.

به گزارش دبل استار، احمد جمشیدیان درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس که سبب صعود طلایی‌پوشان به رده پنجم لیگ برتر شد، گفت: هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتند، اما این بازی از لحاظ فنی چنگی به دل نمی‌زد. چمن ورزشگاه نقش جهان هنوز کیفیت لازم را ندارد و به سپاهان لطمه می‌زند.

سپاهان به لیگ برتر بازگشت

وی با اشاره به مشکلاتی که قهرمان پنج دوره لیگ برتر با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، اظهار داشت: سپاهان پس از کسر چهار امتیاز در لیگ برتر، شکست انضباطی مقابل الاتحاد، تساوی در قائمشهر و باخت به ملوان در بحران فرو رفته بود. با این حال بازیکنان خیلی زود خودشان را جمع و جور کردند و برد قاطعی برابر آلمالیق به دست آوردند. سپاهان مستحق برتری مقابل پرسپولیس بود و به لیگ برتر بازگشت.

گزاف نیست بگوییم سپاهان دو تیم کامل در حد لیگ برتر دارد

هافبک سابق سپاهان با بیان اینکه این تیم فصل پُرتنشی را گذرانده است، یادآور شد: با این وجود، سپاهان شرایط را به‌خوبی مدیریت کرده است. این باشگاه ابزار زیادی در اختیار دارد و با توجه به دیدارهای پیش رو، سپاهان از شانس خوبی برای مدعی شدن در لیگ برتر بهره می‌برد. می‌بینیم که هفت بازیکن سپاهان به تیم ملی دعوت شدند و اگر امید نورافکن مصدوم نبود، تعداد این ملی‌پوشان به عدد هشت می‌رسید. گزاف نیست بگوییم که سپاهان دو تیم کامل در حد لیگ برتر دارد.

پرسپولیس بی‌انگیزه و بی‌روحیه است

جمشیدیان با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: چند هفته است که به‌خاطر مسائل فنی و غیرفنی، پرسپولیسِ خوبی را در زمین نمی‌بینیم. گل‌محمدی باید بررسی کند که چرا تیمش انگیزه لازم را ندارد و خیلی بی‌روحیه بازی می‌کند. همچنین باید بپذیریم دست او واقعاً خالی است. پرسپولیس چهار مصدوم دارد که همه آنها بازیکنان ارزشمندی محسوب می‌شوند و دست یحیی برای استفاده از بازیکنان نیمکت‌نشین هم بسته بود.

گولسیانی، کنعانی‌زادگان و بیرانوند جور پرسپولیس را می‌کشند

وی با انتقاد از دو مدافع پرسپولیس بیان کرد: جناح چپ و راست پرسپولیس یکی از نقاط قوت این تیم طی چند سال اخیر بود، اما دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی اصلاً شرایط خوبی نداشتند. ترابی پس از بازگشت از مصدومیت به شرایط خوبی نرسیده و شهاب زاهدی هم بسیار پُرفراز و نشیب است. او یک بازی در حد یک مهاجمی ششدانگ بازی می‌کند و در مسابقه بعدی، نشانه‌ای از بازیکن خوب ندارد. به نظرم گولسیانی، کنعانی‌زادگان و بیرانوند جور پرسپولیس را می‌کشند.

استقلالِ نکونام شبیه تیم مجیدی است

بازیکن سابق تیم استقلال در مورد تداوم یکه‌تازی شاگردان جواد نکونام با غلبه بر تراکتور تبریز تصریح کرد: من همیشه استقلالِ امسال را با استقلال سال دوم فرهاد مجیدی مقایسه می‌کنم که قهرمان لیگ برتر شد. نمی‌گویم این تیم امسال هم به قهرمانی می‌رسد، اما استقلال انسجامی خوبی دارد و نه موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کند، نه فرصت‌های زیادی به حریف می‌دهد.

استقلالی‌ها برعکس پرسپولیس، جنگنده و باانگیزه هستند

جمشیدیان، انگیزه را مهمترین تفاوت بازیکنان استقلال و پرسپولیس دانست و به تسنیم گفت: استقلالی‌ها بسیار جنگنده و باانگیزه هستند و می‌توان گفت در نقطه مقابل پرسپولیس قرار دارند. روزی که استقلال نمی‌تواند پیروز شود، شکست نمی‌خورد و روزی که قرار است ببرد، از معدود فرصت‌های خودش استفاده می‌کند. این تیم تاکنون شاداب و منسجم بوده و اگر همین روند را حفظ کند، بعید است از صدر جدول پایین بیاید.

منبع خبر : به نقل از تسنیم

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12212

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها