آقایان تاثیر “وار” را دیدید

قطعا بودن "وار"در لیگ برتر برای همه تیم ها مفید خواهد بود.

به گزارش دبل استار، دربی ۱۰۲ تهران یک اولین دیگر هم به نام خود در تاریخ فوتبال ایران و دربی های برگزار شده ثبت کرد و آن هم استفاده از تکنولوژی “وار” برای اولین بار در لیگ برتر فوتبال کشورمان و در دیدار استقلال و پرسپولیس بود.

اگر چه امروز “وار” نکات منفی و مثبت خود را داشت، اما تاثیر نکات مثبت آن بیشتر از نکات منفی آن بود و شاید نکته منفی آن این بود که زمان زیادی صرف چک کردن بعضی صحنه ها از ” اتاق وار” می شد و این باعث سرد شدن بازیکنان و هر چه به لحظات آخر بازی نزدیک می شدیم به تنش بین دو تیم اضافه می کرد.

به هر حال بودن “وار” نشان داد که اگر از هفته اول بود گل پرسپولیس به آلمینیوم، پنالتی استقلال و سپاهان، گل پرسپولیس به ذوب‌آهن، گل پرسپولیس به هوادار، و پنالتی هایی که برای استقلال گرفته نشد و اشتباهات تاثیر گذار دیگر در فوتبال ایران اتفاق نمی افتاد و فاصله تیم ها در جدول با اکنون بسیار تفاوت داشت.

همانطور که جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی اعلام کرد که اگر “وار” نبود باز هم تیم حریف برنده می شد و آنها و هواداران شان خوشحال بودند و اگر داور دقت بیشتری می کرد باید در صحنه بابایی تصمیم بهتری می گرفت.

بودن “وار” مشکلات داوری را از بین نمی برد اما بعضی اشتباهات واضح و مشخص را به سادگی نمی تواند رها و از آنها بگذرد و به سود تیم خاصی سوت بزند.

بنابراین “وار” به آقایان ثابت کرد که نکات مثبت آن بیشتر از نکات منفی آن می باشد و امیدواریم در ادامه لیگ برتر نیز از آن استفاده شود و از فصل آینده در همه استادیوم ها از “وار” استفاده شود تا حقی ضایع نگردد.

 

منبع خبر : محسن بهره‌ دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12979

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها