ذوب‌آهن، تیمی برای درخشش مرد فرانسوی استقلال

کوین یامگا از همان ابتدای کارش نشان داد یک مهره کلیدی برای سرمربی وقت است.

به گزارش دبل استار، ابتدای فصل بیست‌و یکم کوین یامگای فرانسوی جذب استقلال شد تا برای نخستین بار در لیگ ایران پا به توپ شود و اولین بار در هفته دوم و مقابل ذوب آهن با پیراهن استقلال به میدان رفت.

استقلال در حالی برای دیدار با ذوب آهن راهی سفر شد که تیم تازه لیگ برتری شده هوادار را در آزادی شکست داده بود، تیمی که آن زمان تحت هدایت غلامرضا عنایتی بود.

در مصاف استقلال و ذوب‌آهن، فرهاد مجیدی سرمربی وقت آبی‌ها کوین یامگا را در ترکیب ثابت قرار داد تا نخستین بازی رسمی او نه به صورت یار تعویضی بلکه به عنوان مهره ثابت باشد.

یامگا در این بازی موفق شد دو گل به ثمر برساند و به اصطلاح در گلزنی دبل کند تا استقلال دست پُر به تهران باز گردد.

نکته‌ای که همیشه در خصوص بازیکنان خارجی در تیم‌های ایرانی وجود دارد این است که نمی‌توان عیار آنها را با یک بازی سنجید و گذشت زمان مشخص خواهد کرد که آنها در چه سطحِ کیفی هستند. دبل کوین یامگا مقابل ذوب آهن اگر چه معیار استانداردی برای سنجش او نبود اما این بازیکن فرانسوی با عملکردی که در آن فصل از خود نشان داد، اثبات کرد که خریدی مفید برای استقلال بوده است.

درخشش‌های یامگا در فصل ٢١ تنها به اولین بازی او ختم نشده و او در نیم فصل دوم هم موفق شد دوباره در دیدار با گاندوها گلزنی کند، با این تفاوت که این بار گل سه امتیازی به ثمر رساند و توپ را دقیقه ۵۴ با ضربه سر وارد دروازه حریف کرد.

حال با گذشت سه فصل از حضور کوین یامگا در استقلال و جلب نظر هر سه سرمربی استقلال نشان داد از چه کیفیت بالایی برخوردار است.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12442

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها