تساوی مدعیان به نفع استقلال

در چهارچوب هفته هشتم لیگ برتر شب گذشته پرسپولیس و سپاهان مدعیان قهرمانی مقابل حریفانشان به تساوی رسیدند.

به گزارش دبل استار، در آخرین دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران دیروز دو تیم از مدعیان با حریفان خود مسابقه داشتند که این دو بازی با تساوی به پایان رسید تا استقلال بتواند به تنهایی صدر جدول را از آن خود کند.

شاگردان گل محمدی در قائمشهر به مصاف ملوان رفتند که در پایان این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و حالا می‌توان گفت این تیم از کورس قهرمانی جا مانده است.

هرچند با این تساوی باز هم زمین به آسمان بافتن‌های یحیی گل محمدی و تیمش شروع می‌شود اما آنچه مهم است این است که پرسپولیس حالا با ۲ امتیاز کمتر نسبت به استقلال در رده پایین‌تر قرار دارد.

در دیگر بازی حساس هفته هشتم سپاهان در مازندران برابر نساجی به میدان رفت که این دیدار نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا حالا همه چیز به نفع استقلال رقم بخورد.

هرچند که سپاهان دو بازی کمتر نسبت به استقلال دارد اما با فاصله ای که میان این دو تیم ایجاد شده است حتی اگر سپاهان دوبازی عقب افتاده خود را برنده میدان باشد باز هم با استقلال هم امتیاز خواهد شد هرچند که استقلال هم یک بازی عقب افتاده دارد و باید دید چه نتیجه‌ای در آن دیدار رقم خواهد خورد.

به هر حال آنچه مسلم است این است که استقلال و شاگردان نکونام باید این اتفاق را غنیمت بشمارند و فاصله دو امتیازی که با سایر مدعیان ایجاد شده است را حفظ کند تا بتوانند در ادامه راه با آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهند.

هفته آینده در ادامه رقابت‌ها استقلال باید در قزوین مهمان شمس آذر باشد سپاهان در اصفهان برابر ملوان به میدان خواهد رفت و پرسپولیس در آزادی با صنعت نفت رقابت می‌کند.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11888

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها