استقلال، بهترین تیم ایرانی در آسیا؛

وقتی ژن قهرمانی داری

در جدیدترین آپدیت رنکینگ اوپتا، استقلال و سپاهان به ترتیب در رده هفتم و هشتم آسیا قرار گرفتند و تیم‌ پیروزی با 57 پله سقوط جهانی در رده سیزدهم آسیا قرار دارد.

دبل استار – از آسیا کنارش گذاشتند، پنجره نقل و انتقالاتی اش را بستند، بدهی رقیبش را پرداختند، مجوز حرفه ای اش ندادند تا حریفش در آسیا خودی نشان دهد؛ همان حریفی که از مرحله گروهی هم صعود نکرد.

سقف بودجه گذاشتند تا نتواند تقویت شود؛ به مانند خیلی از قوانینی که گویا تنها به واسطه استقلال بودنش، وضع شده است.

دسیسه های کنار زمین، اشتباهات سهوی و عمدی داوری، مشکلات مدیریتی و.. هم نتوانست مانع تیمی شود که اصیل است؛ که ژن قهرمانی و بزرگی دارد.

کمتر کسی تصور می کرد که با بسته شدن چنین تیمی بتوان صدر جدول بود و علیرغم محرومیت از حضور در آسیا، باز هم به افتخاراتی دست یافت. فعلی که استقلال، بازیکنانش و کادر فنی، به خوبی در حال صرف آن هستند.

تیمی را که در ٣٠ هفته بدون شکست قهرمان شد، به دلیل بدهی به سرمربی سابق، از آسیا کنار گذاشتند؛ در حالی که در آن سو رقیب سنتی با همان وضعیت، راهی آسیا شد تا باری دیگر نماینده ایران لقب گیرد و دوستان توقع حمایت داشته باشند.

با همه این تفاسیر اما بار دیگر، استقلال بهترین تیم ایرانی در آسیا شد. در جدیدترین آپدیت رنکینگ اوپتا، استقلال در رده هفتم آسیا قرار گرفت تا بالاتر از سپاهان صعود کرده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان و پرسپولیس حذف ‌شده، بهترین تیم ایرانی آسیا شناخته شود. اتفاقی که نشان می دهد حذف از آسیا هم نتوانست مانع کسب افتخاری دیگر برای استقلال شود.

در رده بندی اعلام شده توسط شبکه اوپتا، سپاهان اصفهان بعد از استقلال با کسب ۷۸.۳ امتیاز، در رده هشتم قاره کهن قرار گرفت. این درحالی است که پرسپولیس با سقوط ۵٧ پله ای در رنکینگ جهانی، در رتبه سیزدهم آسیا ایستاده است. رتبه های اول تا سوم نیز به ترتیب به تیم های عربستانی الهلال، النصر و الاتحاد اختصاص دارد.

منبع خبر : سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12760

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها