محل برگزاری دیدار مس رفسنجان و استقلال مشخص شد

با اعلام باشگاه مس رفسنجان دیدار این تیم مقابل استقلال در ورزشگاه شماره دو شهدای مس رفسنجان برگزار می‌شود.

به گزارش دبل استار، شاگردان ساکت الهامی در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر روز شنبه میزبان استقلال تهران خواهند بود. پیش از این شایعاتی درباره برگزاری بازی مس و استقلال در استادیوم تازه احداث شده شهر رفسنجان به میان آمد و گفته می‌شد این بازی افتتاحیه ورزشگاه شماره یک شهدای مس می‌شود.

امروز اما انتشار تصویری از فروکش کردن زمین در بخشی از چمن ورزشگاه تازه تاسیس و پیدا شدن یک قنات در زیر چمن حسابی سر و صدا کرد. از این رو مشخص شد که هنوز بخش های زیادی از ورزشگاه جدید رفسنجان آماده نیست و این ورزشگاه هنوز تحویل باشگاه مس داده نشده است.

همین بحث‌ها شایعات زیادی را درباره ورزشگاه میزبان دیدار مس رفسنجان و استقلال به وجود آورد که به همین خاطر باشگاه مس طی اطلاعیه ای محل برگزاری دیدار روز شنبه را مشخص کرد.

در اطلاعیه باشگاه مس رفسنجان آمده است: “نارنجی‌پوشان در این مسابقه نیز همچون دیدارهای گذشته خود در ورزشگاه شماره دو شهدای مس رفسنجان از حریف سرشناس خود پذیرایی می‌کنند. مس رفسنجان پیش از این در لیگ برتر بیست و سوم در ورزشگاه شماره دو شهدای مس مقابل تیم‌های نساجی مازندران، شمس آذر قزوین و آلومینیوم اراک به میدان رفته و دیدار با استقلال چهارمین میزبانی در فصل جاری در این ورزشگاه به شمار می‌رود.”

ورزشگاه شماره دو شهدای مس در سال گذشته نیز میزبان دیدارهای مس رفسنجان مقابل استقلال و پرسپولیس بوده و حالا بازهم بازی نارنجی‌پوشان مقابل استقلال در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ دیدار مس رفسنجان و استقلال تهران از ساعت ۱۷:۴۵ روز شنبه ۱۵ مهرماه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11214

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها