محمد یوسفی: استقلال در هر بازی باید حداقل سه، چهار موقعیت گل ایجاد کند

بازیکن سابق استقلال درباره اشتباهات داوری در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: تا زمانی که ما به سمت تکنولوژی و VAR نرویم، مشکلی حل نمی‌شود.

به گزارش دبل استار،بازیکن سابق استقلال درباره اشتباهات داوری در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: تا زمانی که ما به سمت تکنولوژی و VAR نرویم، مشکلی حل نمی‌شود.

محسن یوسفی، بازیکن سابق استقلال درباره برد این تیم مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بازی استقلال مقابل مس رفسنجان دیدار بدی نبود ولی انتظار ما از استقلال بیش از آن چیزی است که در رفسنجان شاهد بودیم. باید بگویم بچه‌ها زحمت کشیدند و با کسب ۳ امتیاز به تهران بازگشتند.

او ادامه داد: استقلال در هر بازی باید حداقل سه، چهار موقعیت گل ایجاد کند که متاسفانه در این بازی اینگونه نبود چرا که تعطیلات لیگ و بازی‌های تیم ملی آنان را از فرم ایده‌آل خارج کرده است. فراموش نکنیم داربی در پیش است و همه بازیکنان و مربیان باید در نهایت آرامش ذهنی روی آن متمرکز شوند.

یوسفی درباره اینکه استقلال هنوز نتوانسته با بلانکو گزینه خط حمله خود قرارداد امضا کند افزود: این خوب نیست که استقلال هنوز نتوانسته با بلانکو قرارداد را به ثبت برساند زیرا برای ادامه رقابت‌های لیگ به این بازیکن نیاز دارد. متاسفانه قراردادهای قبلی طوری بسته شده که به سقف قرارداد نزدیک شده است و باید قراردادها را کم کنند تا بتوانند بلانکو را به ثبت برسانند.

بازیکن سابق استقلال درباره اشتباهات داوری بیان کرد: تا زمانی که ما به سمت تکنولوژی و VAR نرویم، مشکلی حل نمی‌شود. اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است اما وقتی بیشتر به نفع یک تیم انجام می‌شود، بقیه تیم‌ها حق دارند که نسبت به آن واکنش نشان داده و ناراحت باشند.

او در پاسخ به این سوال که بازی با هوادار را چطور پیش‌بینی می‎‌کند؟ توضیح داد: تیم‌ها مقابل استقلال با انگیزه‌تر به میدان می‌آیند. محمود فکری بیشتر سرمربی استقلال بوده و با جو و حاشیه‌های این تیم تا حدودی آشناست‌ و نکونام هم با آنالیز هوادار به دنبال کسب ۳ امتیاز این بازی است. خدا را شکر بعد از مدت‌ها هواداران استقلال هم می‌توانند به ورزشگاه بیایند و برد احتمالی تیم خود را تماشا کنند.

یوسفی درباره اینکه شاید استقلال برای بازی‌های خانگی به مشهد برود افزود: اگر به این نتیجه رسیدند که خارج از تهران بازی کنند، به نظرم باید بهترین گزینه انتخاب شود. استقلال باید در این مورد همه جوانب را مد نظر قرار بدهد و سپس تصمیم بگیرد اما امیدوارم شرایط طوری پیش برود که همچنان بازی‌ها در تهران باشد.

بازیکن سابق استقلال درباره آشتی‌کنان خطیر و نکونام گفت: بهترین اتفاق ممکن آشتی‌کنان این دو نفر بود زیرا برای موفقیت یک تیم همه ارکان باشگاه باید در کنار هم باشند. چه خوب است که هر دلخوری‌ای بین این دو به وجود می‌آید رو در رو حل شود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11535

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها