غلامپور: باید سپاهان را با اختلاف ۲ گل می‌بردیم

مربی دروازه‌بان‌ های تیم استقلال نسبت به اتفاقات بازی با سپاهان صحبت‌های جالبی مطرح کرد.

به گزارش دبل استار، استقلالی‌ها پس از پنالتی مشکوک نیمه اول با باخت یک برصفر به رختکن رفتند اما در نیمه دوم سراپا حمله شدند. در نیمه دوم اما توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه نقش جهان، با تأخیرانداختن در بازی باعث اعتراض استقلالی‌ها شدند.

بهزاد غلامپور مربی گلرهای استقلال در این رابطه گفت: واقعا شاهد صحنه‌های زشتی در ورزشگاه نقش جهان بودیم. کارهای توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه و پیام نیازمند دروازه بان ملی پوش سپاهان خجالت آور بود. زمانی که توپ به اوت می‌رفت، توپ‌جمع‌کن‌ها توپ را پشت تابلوهای تبلیغاتی می‌کاشتند تا نیازمند آهسته آهسته برود آن را بردارد و هرچقدر هم اعتراض کردیم، توپ را پرتاب نمی‌کردند تا سریع‌تر بازی به جریان بیفتد.

وی ادامه داد: به نظر من کوپال ناظمی‌داور مسابقه تحت تأثیرجو ورزشگاه بود. اصلا به نیازمند و توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه نقش جهان تذکر نمی‌داد و آنها هم با خیال آسوده به این کار زشت خود ادامه می‌دادند. جالب اینکه نیازمند و بازیکنان سپاهان به سبک بحرینی‌ها خودشان را به زمین می‌انداختند و وقت تلفی می‌کردند. تیمی‌که این همه هزینه می‌کند و مهره دارد چرا باید دست به چنین کارهایی بزند؟ دم بازیکنان ما گرم که با بازی هجومی‌و جانانه خود این تیم را در خانه خودش وادار به چنین کارهایی کردند.

مربی گلرهای استقلال افزود: من از دیدن چمن ورزشگاه نقش جهان متعجب شدم. بدترین زمین چمن لیگ برتر ایران متعلق به این استادیوم است و نمی‌دانم با این وضعیت چگونه می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کنند؟ از آن گذشته آیا در لیگ قهرمانان آسیا هم توپ‌جمع‌کن‌ها و پیام نیازمند می‌توانند این کارها و وقت کشی‌ها را انجام دهند؟ به هر حال بعد از سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال کشور، شاهد صحنه‌هایی بودم که تا به حال ندیده بودم.

وی ضمن اشاره به نمایش خوب استقلال در اصفهان خاطرنشان کرد: باید سپاهان را با اختلاف ۲ یا ۳ گل شکست می‌دادیم اما بی دقتی و بدشانسی برخی بچه‌ها این برد را از ما گرفت اما حتی مستحق مساوی هم نبودیم. استقلال محروم از تماشاگر در حضور هزاران هوادار اصفهانی، یک موقعیت نصفه و نیمه هم به سپاهان نداد و این تیم را در خانه اش وادار به وقت کشی کرد. جا دارد از بازیکنان استقلال تشکر کرد که با تمام وجود جنگیدند و فوتبال بازی کردند و نه ضد فوتبال.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10172

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها