ترفند نخ نمای پرسپولیس برای فرار از بحران

باشگاه پرسپولیس هر وقت دچار بحران شود به استقلال حمله میکند و فرافکنی را اساس کار خود قرار می‌دهد.

به گزارش دبل استار، پرسپولیس در این سال‌ها هر وقت دچار بحران شده، بهترین کار را با کمک عوامل مطبوعاتی و مجریان رنگی خود در حمله به باشگاه استقلال دیده تا بحران را از تیم خود دور و با خبرهای فیک و زرد به استقلال نسبت دهند.

در این فصل مدیران و هواداران باشگاه پرسپولیس به استقلال بعنوان مدعی نگاه نمی کردند، زیرا استقلال این قدر دچار مشکلات و کمبود بازیکن و درگیری بین مدیریت و سرمربی و از همه مهمتر مشکلات مالی بودند که باشگاه رقیب، استقلال را جزء مدعیان قهرمانی به حساب نمی آورد.

بعد از بردهای هفتگی استقلال و پشت سر گذاشتن مشکلات و رسیدن به صدر بود که صدای مدیریت باشگاه پرسپولیس بلند شد و هر روزی به کمک خبرنهاران و بوقچی های خبری خود، خبر از تخلف انضباطی باشگاه استقلال در گذشتن از ثبت قرارداد بازیکنان با استفاده از دور زدن سقف قرار می دادند که باشگاه پرسپولیس از آن‌ها شکایت کرده است.

بعد از بردهای استقلال، علاوه بر باشگاه پرسپولیس، آنها باشگاه های دیگر هم تحت فشار می گذاشتند تا از استقلال شکایت کنند و اکنون یکی دو ماه است که هر روز از شکایت از باشگاه استقلال و کسر امتیاز به سخن می آورند.

خود مدیریت باشگاه پرسپولیس هم بخوبی می داند که استقلال هیچ تخلفی انجام نداده و آن‌ها از این شکایت و تخلف استقلال برای گمراه گرفتن هواداران فوتبال و بخصوص طرفداران ساده خود از درگیری های درونی باشگاه خود، مطلع نشوند به این اخبار روی می آورند و همه هواداران فوتبال ایران می دانند که اگر یک تخلف کوچک از استقلال هم دیده بودند در کمتر از ۲۴ ساعت رای صادر می کردند.

باشگاه پرسپولیس هر وقت دچار بحران شود در هر شرایطی که باشد، حتی اگر در جام باشگاه‌های آسیا و کشور عربستان باشد و باید درباره بازی آسیایی صحبت کند، متاسفانه مدیر ورزشی باشگاه از شکایت و کسر امتیاز از استقلال صحبت می کند و انگار هنوز نمی داند که در یک رقابت برون مرزی حضور دارد و برای فرافکنی وقت زیاد دارند. باشگاه پرسپولیس هر وقت دچار بحران شود، سریع با فرمان دادن به خبرنگاران و سایت های نزدیک به خود با انتشار خبر کسر امتیاز از استقلال قبل و بعد از یک بازی مهم فقط یک هدف دارند و آن این است که با انتشار این اخبار بحران را باشگاه خود دور کنند.

از اول فصل بارها از استقلال شکایت کرده و علیه استقلال مصاحبه کرده و حتی وقتی وزیر ورزش هم از مدیریت دو باشگاه می خواهد که علیه یکدیگر هیچ مصاحبه ای نکنند باز هم مدیریت باشگاه پرسپولیس بعد از معاونش سخنان وزیر را زیر پا می گذارد و همه کسانی که باید بدانند بخوبی می دانند که هدف مدیریت باشگاه پرسپولیس برای بدست آوردن دل هوادارانش برای چند روز بیشتر ماندن می باشد که بهترین کار هم مصاحبه علیه استقلال دیده است.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12664

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها