رونالدو با انتشار پست اینستاگرامی استقبال ایرانی‌ها از خودش را باورنکردنی توصیف کرد

دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از بازی با النصر اعتراف بزرگی درمورد استقبال از رونالدو کرد.

به گزارش دبل استار، تیم فوتبال النصر شب گذشته اولین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با برتری ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس در زمین افتضاح ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشت تا شروع مقتدرانه‌ای در این رقابت‌ها داشته باشد.

از زمان ورود کاروان این تیم عربستانی و ستارگانش به تهران، مردم ایران که بی‌صبرانه منتظر کریستیانو رونالدو، یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال بودند، از این بازیکن استقبال بسیار گرمی داشته و منتظر کوچک‌ترین فرصتی بودند تا حتی برای چند ثانیه او را از فاصله‌ای نزدیک ببینند.

طبیعی است ستاره‌ای مثل رونالدو با سفر به هر جای دنیا با چنین استقبالی مواجه خواهد شد و از آنجاییکه بخش بسیار زیادی از مردم ایران هم با فوتبال زندگی می‌کنند، این حجم استقبال از فوق ستاره پرتغالی غیر منطقی نبود. این اتفاق پس از پایان بازی شب گذشته مورد تعریف و تمجید رونالدو هم قرار گرفت و او با انتشار یک پست اینستاگرامی استقبال ایرانی‌ها از خودش را باورنکردنی توصیف کرد.

لوییز کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر هم در نشست خبری پس از بازی عنوان کرد: ایران بسیار کشور خوبی است و خیلی خوشحالم که به ایران آمدم. ناراحتم که امشب قرار است ایران را ترک‌ کنم. نکات خیلی مثبت و خوبی در مورد ایران شنیدم. برای این کشور آرزوی بهترین‌ها را دارم. از استقبال هواداران در فرودگاه و هتل بسیار خوشحال هستم.

فارغ از این مسائل، نکته‌ای که در ۲ روز اخیر بسیار به چشم آمد، بی‌برنامگی مطلق برای استفاده از این ظرفیت و کنترل احساسات هواداران بود که سبب شد صحنه‌های ناخوشایندی خلق و منتشر شود. نکته این جا است در همه جای دنیا مردم علاقمند به دیدن چنین سلبریتی‌هایی تمایل دارند محدودیتی برایشان به وجود نیاید. این موضوع برای ایرانی‌هایی که به ندرت شاهد چنین اتفاقی در کشورمان هستند، بدیهی است. آن هم در حالیکه جلوتر از مردم، خود مسئولان ورزشی کشورمان مثل هدایت ممبینی(دبیرکل فدراسیون) رضا درویش(مدیرعامل پرسپولیس که حتی دخترش را نیز با یک توجیه عجیب به پاویون دولت فرودگاه امام برده بود) و برخی مسئولان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس در صف عکس یادگاری گرفتن با رونالدو و مانه بودند.

البته دبیرکل فدراسیون که به عنوان نفر اول اجرایی فوتبال کشور، نقش عمده‌ای در برقراری ارتباط بین تمام امور مربوط به ورود و خروج تیم النصر و برگزاری بازی دارد، نتوانست این موارد را منظم و هماهنگ پیش ببرد تا هواداران پشت اتوبوس تیم سعودی ندوند یا برای رسیدن به هتل محل اقامت رونالدو و هم تیمی‌هایش تپه نوردی نکنند.

جالب است که ممبینی پس از پایان بازی اعلام کرد: با مهاجرانی که داریم حدود ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون جمعیت داریم. ما با یک کشور یکی دو میلیونی خیلی متفاوت هستیم. جنبه دیگر علاقه مندی مردم ما به فوتبال است. در این زمینه جزو ۵ یا ۱۰ کشور اول دنیا هستیم. در این رویداد ستاره‌های خوب دنیا مانند رونالدو آمده‌اند. ۵بار توپ طلا را برده و بیش از ۷۰ جایزه در سطح فیفا و یوفا دارد. به علاقه مندانش حق می‌دهم که دوست داشته باشند او را ببینند ولی واقعا میسر نیست که برنامه ریزی کنیم. برنامه ریزی وقتی کسی علاقه دارد و می‌خواهد بدود کریستیانو رونالدو را ببیند واقعا نمی‌شود!

در واقع خود ممبینی با چنین اظهاراتی اعتراف کرده که در چنین موضوع مهمی ناتوان بوده است اما امید می‌رود با درس گرفتن از تمام اتفاقات سفید یا خاکستری برگزاری بازی با النصر، شرایط در بازی‌های بعدی که باز هم ستارگان بزرگی مثل کریم بنزما، نیمار و…. قرار است به همراه تیم‌های الاتحاد و الهلال برای بازی با سپاهان و نساجی به کشورمان سفر کنند بهتر از قبل شود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10856

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها