نکو به سلیمی، ایمان دارد

سلیمی با گل دقیقه ۲۷ مقابل تراکتور نشان داد که نکونام به خوبی به او، ایمان داشته است.

به گزارش دبل استار، هفته دهم لیگ برتر با دیدار حساس استقلال و تراکتور در تهران در حال پیگیری است و استقلال با گل دقیقه ۲۷ ایمان سلیمی با یک گل از حریف خود جلو است.ایمان سلیمی از بازی سپاهان که مرتکب آن پنالتی شد و بازی با هوادار با آن گل بخودی تحت فشار و انتقاد هواداران و تحلیل گران و روزنامه نگاران استقلالی و غیر استقلالی قرار گرفت.

سلیمی شاید دچار بدشانسی شده بود که در سالی که باشگاه و هواداران گرفتار انواع و اقسام مشکلات درونی و بیرونی هستند، او هم تحت فشار این حواشی قرار گرفت.

سلیمی در همه بازیها بر روی ضربات ایستگاهی به جلو می آمد تا دروازه حریفان را باز کند، اما او اولین گل خود را مقابل تیم سابق خود تراکتور روی ارسال دیدنی مهدی پور با یک ضربه سر به ثمر رساند.

سلیمی با این گل پاسخ خوبی به انتقادات داد و هم خود را از زیر فشار این انتقادات بیرون کشید تا ثابت کند که به صحبت های نکونام بخوبی گوش کرده است. سلیمی بخوبی نشان داد که نکونام به خوبی به سلیمی، ایمان داشته است و او به فشارهای بیرونی توجه نداشته و انتقادات سازنده را مد نظر داشته تا او نیز با این گل از زیر فشارها و انتقادها بیرون بیاید.

 

منبع خبر : محسن بهره بردار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12144

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها