مدیران استقلال کار غیر قانونی انجام نمیدهند

قسمتی از دریافتی بازیکنان استقلال در این فصل جنبه خصوصی و مخفیانه پیدا کرده است.

به گزارش دبل استار، شرایط لیگ برتر به لحاظ مالی در این فصل با فصول گذشته متفاوت شده و قواعد پرداخت‌ها تا حد زیادی تغییر کرده است. جدا از بحث عدم پرداخت مالیات بازیکنان توسط باشگاه‌ها که از قبل تصویب شده بود، حالا بحث سقف بودجه و موارد دیگری هم مطرح است که باشگاه‌ها ملزم به رعایت آن شده‌اند.

از قرار معلوم یکی از مباحث مهمی که تمام تیم‌های لیگ برتری باید آن را رعایت کنند، رقمی است که بابت پاداش به بازیکنان خود می‌پردازند و این مسئله باید حتماً در قراردادها قید شود و از یک عدد خاصی با توجه به مبلغ کل قرارداد بازیکنان هم بالاتر نرود در غیر این صورت مشکلات تازه‌ای ایجاد خواهد شد. باید به این مسئله اشاره کنیم که تمام تیم‌های لیگ برتری برای پیروزی‌های خودشان یا دیدارهای فوق العاده مهمی که دارند پاداش در نظر می‌گیرند و این یک حقیقت غیر قابل کتمان است.

در همین خصوص شنیدیم باشگاه استقلال برای اینکه دوباره حرف و حدیث تازه‌ای برایش ایجاد نشود بر خلاف فصول گذشته مبالغ جوایز و زمان واریز آنها را خصوصی کرده و ترجیح می‌دهد این اتفاق دور از چشمه رسانه‌ها و به صورت مخفیانه باشد. البته اسناد مالی باشگاه به ارگان‌های ذی‌صلاح ارائه می‌شود و اگر پاداشی پرداخت شود همه چیز در محاسبات مالی می‌آید و مدیران استقلال تاکید دارند کار غیرقانونی انجام نمی‌دهند بلکه فقط می‌خواهند با توجه به حساسیت‌های ایجاد شده، قضیه رسانه‌ای نشود.

استقلالی‌ها در فصول گذشته بابت هر پیروزی‌ خود مبلغ ۲۰ میلیون تومان پاداش می‌گرفتند و بسیار بعید است در این فصل اگر بخواهند پاداش دریافت کنند، از رقم مذکور کمتر باشد. البته به نظر می‌رسد جوایز مالی نقدی برای بازیکنان این تیم باید به طور کامل در بیلان پرداختی باشگاه قید شود. حتی این شایعه هم مطرح شده که پاداش‌ها باید در این فصل جنبه آپشن به خود گرفته و بخشی از آن از اصل قرارداد بازیکنان استقلال کم شود. شایعه‌ای که اگر درست باشد قطعاً در پایان فصل می تواند ماجراهای جدیدی برای استقلال و البته سایر تیم‌های لیگ برتری درست کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11779

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها