به دنبال انتقام در آزادی؟

اصفهان روی خوش به سرخابی‌ها نشان نداد

در نیم فصل اول هیچ یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس نتوانست مصاف با تیم‌های اصفهانی را پیروز شود.

به گزارش دبل استار، در پایان هفته یازدهم لیگ برتر، استقلال در حالی به نتیجه تساوی برابر ذوب آهن دست پیدا کرد که در دقیقه ۶٢ با گل آرمین سهرابیان پیش افتاده، اما در ادامه روی اشتباه مهدی‌پور گل مساوی را دریافت کرد.

در این یازده هفته استقلال با دو تیم اصفهانیِ سپاهان و ذوب آهن دیدار کرد که حاصل آن یک شکست و یک تساوی بود و

مشابه همین نتیجه را پرسپولیس تجربه کرد و از تیم ربیعی تنها یک امتیاز به دست آورد و مقابل شاگردان مورایس شکست خورد.

نتایج سرخابی‌های پایتخت در سفرهایشان به اصفهان نشان می‌دهد کار آسانی در قبال سپاهان و ذوب آهن ندارند و در ادامه، شاگردان مورایس و ربیعی، حریفان سرسختی برای استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شوند.

اگرچه گل‌محمدی و نکونام مقابل تیم‌های اصفهانی به نتایج دلخواه خود نرسیدند، اما آنها با تجربه‌ای که در خانه حریف به دست آوردند به خوبی می‌دادند که امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم از آنان‌ کار دشواری خواهد بود. هر چند که ذوب آهن مدت زیادی است موفق به شکست استقلال نشده اما، محمد ربیعی در فصل پیش هم با مس رفسنجان نشان داد حریف دست و پا بسته‌ای به خصوص در برابر تیم‌های پایتخت‌نشین و بالای جدول نیست و می‌تواند در بزنگاه‌های مختلف، دست تیم مقابل را از امتیاز کوتاه کند.

نتایجی که استقلال و پرسپولیس مقابل سپاهان و ذوب آهن به دست آوردند دلیلی خواهد بود تا نکونام و گل‌محمدی در اندیشه انتقام باشند و ورزشگاه آزادی محلی برای جبران ناکامی دو تیم پایتخت خواهد بود.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12492

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها