استقلال در آستانه رکوردی جدید

آبی ها سه امتیاز تا رسیدن به امتیاز 25 در هفته دهم 

به گزارش دبل استار،استقلال امروز در چهار چوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت این دیدار برای آبی ها می تواند با یک رکورد همراه باشد.

اگر بخواهیم نگاهی به عملکرد استقلال در این فصل و فصل گذشته کنیم خواهیم دید آبی ها در این فصل بهتر عمل کرده است و در ادامه نیز می تواند با کسب ۲۵ امتیاز رکوردی جذاب را به نام خود ثبت کند.

هر چند که استقلال در فصل های گذشته موفق شده بود عملکرد خوبی از خود نشان دهد و در بین تیم های مدعی باشد اما این فصل به نظر می رسد برای آبی ها بسیار شیرین باشد.

استقلال در فصل قبل در پایان هفته دهم در رده سوم قرار داشت و ۱۹ امتیاز را بدست آورده بود اما در این فصل شاگردان نکونام موفق به کسب ۲۲ امتیاز شده اند که سه امتیاز بالاتر از فصل گذشته بوده است.

استقلال در فصل گذشته با دریافت شش گل و زدن ۱۱ گل موفق شد امتیازات را جمع کند و بتواند خود را در رده سوم قرار دهد اما در این فصل آبی ها با زدن ۱۴ گل و دریافت ۵ گل در صدر جدول قرار دارد و می‌تواند تعداد گل های زده خود را افزایش دهد.

اما یک رکورد جالب در انتظار استقلال است و آبی ها با برد امروز می توانند به امتیاز ۲۵ برسد و این یک رکورد ماندگار دیگر برای شاگردان نکونام خواهد بود.

حالا باید دید استقلال در دیدار امروز چه نتیجه ای کسب خواهد کرد و رکورد ۲۵ امتیاز در هفته دهم را کسب خواهند کرد یا خیر اما آن چیزی که مشخص است آبی ها در این دیدار بسیار با انگیزه وارد زمین خواهند شد.

 

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12476

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها