تقابل بهترین تیم‌های میزبان و میهمان در فولادشهر

تیم‌های ذوب آهن و استقلال با رکوردهایی خاص به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش دبل استار، استقلال و ذوب‌آهن در مهمترین بازی هفته یازدهم به مصاف هم می روند که این بازی به میزبانی ذوب‌آهن در فولادشهر اصفهان برگزار می شود.ذوب‌آهن برخلاف چند سال اخیر که در میانه و پایین جدول با تارتار قرار داشت، این فصل با محمد ربیعی تیمی قدرتمند در حد یک مدعی می باشد.

ذوب‌آهن در ۱۰ بازی گذشته ۵ برد، ۳ مساوی و ۲ باخت داشته که نکته مهم درباره باخت های گاندوها این است که آنها هر دو باخت خود را ورزشگاه خانگی خود مقابل سپاهان در هفته دوم و مس رفسنجان در هفته ششم مقابل مس رفسنجان بوده است و این نشان از این دارد که ذوب‌آهن در خانه شکست ناپذیر نیست.

استقلال در ۹ بازی گذشته ۷برد، ۱ باخت و ۱ مساوی داشته که تنها بازی که آبی پوشان واگذار کرده در اصفهان با سپاهان اصفهان بوده و نکته دیگر اینکه که استقلال در ۴ بازی بیرون از خانه ۲ برد، ۱ تساوی و ۱ شکست بوده است.

محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن تاکنون ۶بازی مقابل استقلال انجام داده که ۴ بار شکست خورده و ۲ بازی به تساوی رسیده است و این بازی برای ربیعی این انگیزه را می دهد که بتواند با شکست استقلال هم به اولین برد خود در طول دوران سرمربیگریش برسد و هم در جدول رده بندی به جمع تیم های بالای جدول برسد.

استقلال در این سال‌ها ذوب‌آهن اصفهان را به خوبی شکست داده و ذوب‌آهن در ۱۲ بازی اخیر فقط یک بازی توانسته استقلال را شکست دهد که این نشان از این دارد که استقلال دست بالا را از هر جهت دارد و نکته دیگر اینکه از آخرین برد خانگی ذوب‌اهن برابر استقلال چیزی نزدیک به ۲۱۲۰ روز می‌گذرد.

ذوب‌آهن در بازی‌های بیرون از خانه یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر بوده که ملوان، استقلال خوزستان و شمس‌آذر را در خانه حریفان شکست داده و استقلال هم در ۵ بازی که در ورزشگاه آزادی میزبان بوده، تمام بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و این دیدار نبرد بهترین تیم‌های میزبان و مهمان مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان می باشد و باید دید استقلال می تواند با شکست دادن ذوب‌آهن اصفهان در فولادشهر صدرنشینی خود را تثبیت کند، همانگونه که تیم‌های دیگر هم از عهده این کار برآمده‌اند و یا ذوب‌آهن می خواهد علاوه بر این که در بازی‌های بیرون خانه یک حریف قدرتمند است در ورزشگاه خانگی خود نیز یک حریف خطرناک است.

به هر حال این دیدار نبردی بین تیم‌هایی است که بهترین نتایج را در خانه و بیرون خانه گرفته اند، می‌باشد و نکته مهم دیگر که تفاوت دو تیم را مشخص کرده مربوط به خط دفاع هر دو تیم می باشد که ذوب‌آهن در مقابل ۱۲ گل زده ۱۰ گل خورده و استقلال با ۱۴ گل زده ۵ گل دریافت کرده است و این نشان دهنده این است که تیم نکونام در دفاع قدرتمندتر از گاندوهای ربیعی می‌باشد و باید دید این دیدار در نهایت به نفع کدام تیم به پایان خواهد رسید.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12473

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها