خطیر: داشتن ورزشگاه اختصاصی کمترین حق استقلال است

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص ساخت ورزشگاه اختصاصی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش دبل استار، مشروح صحبت‌های دکتر علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در مراسم امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری و ساخت مجموعه ورزشی اختصاصی باشگاه استقلال ایران را در ادامه بخوانید:

– همانطور که آقای هژبری اشاره کردند، در کنار بحث آماده سازی باشگاه استقلال به لحاظ فنی و بازیکن، از ابتدا نگاهمان این بود که بستر زیر ساختی مناسبی در شان نام باشگاه استقلال را فراهم آوریم. از لحاظ زیر ساخت، متاسفانه باشگاه استقلال شان یک باشگاه پرافتخار آسیا و ایران را ندارد. به خاطر محدودیت‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، خیلی از مواقع مجبوریم که تمرینات خود را در جایی خارج از فضایی که مالکیتتش متعلق به ماست، انجام دهیم. همه باشگاه‌های بزرگ دنیا، کمترین حقشان این است که یک مجموعه کامل ورزشی داشته باشند تا بازیکن از ابتدا تا پایان کار، تحت نظارت کادرفنی باشد. این دغدغه من از ابتدای ورودم به استقلال بود و تا جایی که توانستم، گام‌هایی برداشتم. به دنبال ساخت باشگاه سلامت استقلال هستیم که شامل مجموعه بدنسازی، ریکاوری، استخر، سونا، فیزیوتراپی و… است. نگاهی هم به ساخت استادیوم اختصاصی دارم. لازم است از مدیران قبلی استقلال تشکر کنم به خصوص‌ آقای آجورلو که استارت این قضیه در زمان ایشان بوده و ارتباط خوبی با دکتر سالمی‌زاده و شرکت JTA برقرار شد که ما توانستیم ارتباطات را دوباره برقرار کنیم. ما چند جلسه با دکتر سالمی‌زاده داشته‌ایم و ایشان استقلالی است و دوست دارد اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بخورد.

– در جلسه‌ای که با دکتر سالمی‌زاده داشتیم، گام‌های مربوطه برای ساخت ورزشگاه انجام شد. ما پریروز یک جلسه با دکتر عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه تجهیز داشتیم که بسیار خوب بود. اگر یک زمین مساعد در اختیار استقلال بتوانیم قرار دهیم، ان‌شاءالله می‌توانیم بعد از سالیان سال استقلال را صاحب یک ورزشگاه اختصاصی کنیم. امیدوارم که این سنگ بنا گذاشته شود تا استقلال بتواند یک ورزشگاه مدرن و خوب را داشته باشد.

– از همه کسانی که دلشان برای استقلال می‌سوزد تشکر می‌کنم. امیدوارم این اتفاق را رقم بزنیم. خیلی خوشحالم که امروز در خدمت دوستانمان از شرکت IBN مالزی و شرکت TJA چینی هستیم که تحربه بالایی در ساخت ورزشگاه دارند و امیدوارم که تجربه خوبی را در کنار یکدیگر پشت سر بگذاریم.

– این یک تفاهم نامه تعهد آور نیست و یک تفاهم نامه عادی است. ما متعهد هستیم تا مقدمات اولیه مثل زمین مناسب را تهیه کنیم و پس از طراحی اولیه، ما قرارداد BOT را امضا خواهیم کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13340

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها