هفته نهم لیگ برتر؛

شاگردان نکونام به دنبال شکست تیم غول کش

در چهارچوب رقابت های لیگ برتر در هفته نهم استقلال، میهمان تیم شمس آذر قزوین است.

به گزارش دبل استار، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در چهارچوب هفته نهم استقلال میهمان تیم تازه لیگ برتری شده شمس آذر قزوین خواهد بود.

استقلال

شاگردان نکونام هرچند در ابتدای فصل با مشکلاتی روبرو بودن و در برهه‌ای این تیم نتوانست تمرکز خود را حفظ کند و بازی‌ها را به خوبی پشت سر بگذارد اما با گذر زمان آنها موفق شدند با کسب هماهنگی لازم نتایج درخور توجهی کسب کنند.

آبی‌ها حالا پس از گذشت ۸ هفته موفق شدند امتیازات خوبی را جمع کنند و امیدواری را به هواداران خود تزریق کنند و حالا شاگردان نکونام می ‌توانند با برد در این هفته اختلاف خود را با صدر جدول به ۵ امتیاز برساند.

شمس آذر

تیم تازه لیگ برتری شده شمس آذر در این فصل از رقابت‌ها عملکرد خوبی داشتند و توانسته است برای تیم های مدعی چالش جدی ایجاد کند.

شمس آذری های که اولین تجربه حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کنند بسیار امیدوار هستند که با کسب نتیجه در برابر استقلال بتوانند یکی دیگر از مدعیان را که بسیار عنوان دار نیست هست متوقف کند.

سعید دقیقی توانست در تجربه سرمربی گری خود در لیگ برتر انتظارات را برآورده کند و تیمش را در میانه جدول قرار دهد و بتواند به ادامه فصل امیدوار باشد.

پنج دیدار اخیر استقلال

استقلال در این فصل توانسته است بسیار خوب عمل کند و هواداران را به قهرمانی در ادامه این راه امیدوار کند شاگردان نکونام در ۵ دیدار گذشته خود توانستند ۴ برد و یک باخت را به دست بیاورند.

استقلال در برابر تیم‌های استقلال خوزستان مس رفسنجان هوادار و آلومینیوم اراک به پیروزی رسید و در برابر سپاهان مغلوب شده است.

حالا باید دید در دیدار فردا دو تیم چه نتیجه ای رقم خواهد خورد و نکونام چگونه تیمش را در برابر شاگردان سعید دقیقی کوچ خواهد کرد.

پنج دیدار اخیر شمس آذر

شمس آذر قزوین یکی از تیم های است که اگر چه اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند اما با تمام بی‌تجربگی که در لیگ برتر دارد اما عملکرد خوبی داشته است.

شمس آذری‌ها در ۵ دیدار اخیر خود سه برد و ۲ باخت را تجربه کردند آنها در برابر تیم‌های آلومینیوم اراک و ذوب آهن مغلوب شدند و تیم‌های مثل رفسنجان تراکتورسازی تبریز و فولاد را از سر راه برداشته اند.

آنها بسیار امیدوارند در دیدار فردا بتوانند مانند دیدارهایی که در برابر سایر مدعیان داشتند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند و استقلال را نیز متوقف کند و یا حتی بتوانند در برابر این تیم به برتری برسند.

دو استقلالی در شمس آذر

اگرچه این تیم تازه به لیگ برتر پیوست رفت اما در ترکیب خود از دو استقلالی بهره می‌برد که با توجه به سابقه‌ای که در این تیم دارند حالا تجربه زیادی را به دست آورده‌اند.

سینا سعیدی‌فر و علیرضا رضایی دو بازیکنی هستند که در استقلال به عنوان دروازه‌بان ذخیره حضور داشته اند و حتی در چند دیدار برای این تیم به میدان رفته اند با این وجود باید دید که کادر فنی شمس آذر از این بازیکنان استفاده می‌کند یا باز هم به دروازه‌بان سابق خود اعتماد دارند.

زوج فرانسوی آرژانتینی

در دیدار گذشته بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال هر چند دقایقی کوتاه اما مورد اعتماد کادر فنی قرار گرفت تا بتواند عملکرد خود را نمایش بگذارد.

حالا به نظر می‌رسد جواد نکونام برای خط حمله خود به دو مهاجم خارجی تیم اعتماد کند و این دو بازیکن را در ترکیب اصلی قرار دهند.

یامگا بازیکن خارجی استقلال که ۲ سال است در تیم حضور دارد به خوبی عملکرد خود را نشان داده است و حالا می‌تواند تجربه حضور خود در استقلال را به دیگر بازیکن خارجی یعنی پلانکو منتقل کند.

زوج فرانسوی آرژانتینی استقلال اگر با هم هماهنگ شوند می‌توانند به کابوس سایر تیم‌ها بدل شوند و هیچ تیمی از حمله آن ها در امان نباشد.

تیم داوری بازی

قضاوت این دیدار بر عهده یاسر همرنگ داور رشتی قرار گرفته است کمک های او علی اکبر نوری، وحید سیفی هستند و داور چهارم سعید رحیمی مقدم است.همچنین ناظر این دیدار رحیم رحیمی مقدم است که در این دیدار به صورت ویژه بازی را زیر نظر دارد.

این دیدار فردا از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین آغاز خواهد شد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11941

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها