جواد نکونام زمینه ساز نتیجه گیری بهتر استقلال

دلیل مخالفت علی خطیر با برکناری سرمربی استقلال مشخص شد.

به گزارش دبل استار،طی روزهای اخیر انتشار یک صورتجلسه با مصوبه هیات مدیره مبنی بر برکناری جواد نکونام از استقلال، حواشی زیادی را برای آبی‌ها تهران به وجود آورد.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد برخی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه از ابتدا مخالف برکناری جواد نکونام بودند و تمایل به تعامل با سرمربی استقلال داشتند که اصرار به این مخالفت در نهایت منجر به این مصوبه شد.

مخالفان جدایی نکونام در باشگاه استقلال که بر ادامه حضور او در این تیم تاکید دارند، معقدند سرمربی فعلی آبی‌ها جزو چهره‌های بین المللی فوتبال کشور است. علاوه بر این، آن‌ها اعتقاد دارند نکونام جزو نسل جدید و جوان مربیان ایرانی است که می‌تواند آینده بسیار درخشانی داشته باشد و حتی در خارج از کشور مربیگری کند.

در واقع مدیریت باشگاه استقلال به سرمربی این تیم مانند یک سرمایه داخلی نگاه می‌کند که حفاظت از او می‌تواند شرایط خیلی خوب و بهتری را در آینده به وجود بیاورد. این گروه معتقدند قطع همکاری با نکونام نه به نفع استقلال است و نه به سود فوتبال ایران، همین مساله باعث شد مدیرعامل باشگاه با اینکه از روز ۱۳شهریور مصوبه برکناری جواد نکونام را دریافت کرده بود هیچ اقدامی انجام ندهد تا سرانجام با سرمربی تیم به تعامل لازم برسد.

بااین حال مشکلات ریز و درشت مالی باشگاه استقلال که درواقع میراثی از تابستان فصل گذشته است، چالش و دردسر بزرگی برای مدیریت این باشگاه در دوره‌های اخیر بوده و قطعا با کمتر شدن این معضلات، مدیریت فعلی می‌تواند با کیفیت بهتری کنارِ نکونام و تیمش، زمینه ساز موفقیت و نتیجه گیری بهتر استقلال شود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11572

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها