فاجعه و بحران پرسپولیس به روایت آمار

پرسپولیس بدون تردید در بحران قرار دارد و مساوی گرفتن مقابل تیم انتهای جدول دیگر طاقت هواداران آن‌ها را به سر آورده است.

به گزارش دبل استار،دیدار هفته سیزدهم بین استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در اهواز در نهایت با نتیجه مساوی ۲بر۲ به پایان رسید تا پرسپولیس بعد از مساوی در دربی این بازی نیز به تساوی برسد.

پرسپولیس در حالی مقابل استقلال خوزستان به نتیجه مساوی رسید که ۲بار از حریف انتهای جدولی خود عقب افتاد.

پرسپولیس در ۹ بازی گذشته فقط یک برد مقابل هوادار داشته که این برد هم با یک گل آفساید و آن هم گل بخودی بود.

اگر به جای پرسپولیس تیم استقلال بود که از چند بازی نتوانسته نتیجه بگیرد، هر سایت، روزنامه و برنامه ورزشی و مجریان رنگی آنها با دعوت از مهمانان رنگی خود چنان استقلال را تحت فشار قرار داده و می کوبیدند که هواداران استقلال هم تحت تاثیر قرار می گرفتند و تیم خود را تحت فشار می گذاشتند، اما وقتی پرسپولیس ده بازی هم نبرد هیچ مشکلی پیش نمی آید و نه تنها به کسی پاسخگو نیستند، بلکه از زمین زمان هم طلبکار هستند.

پرسپولیس چند بازی که برنده شده و مساوی هم شده با کمک داوران و گل‌های آفساید بوده و اگر داوری ها عادلانه بود و یا با ” وار” برگزار می شد بنظر پرسپولیس در نیمه های پایینی جدول رده‌بندی قرار داشت.

هواداران پرسپولیس هم مانند گذشته از گل محمدی حمایت نمی کنند و اگر این نتایج تا نیم فصل تغییر نکرد بنظر منتظر اخراج گل محمدی در نیم فصل یا دعواهای علنی مدیریت و گل محمدی باشیم.

پرسپولیس بدون تردید در بحران قرار دارد و مساوی گرفتن مقابل تیم انتهای جدول دیگر طاقت هواداران آن‌ها را به سر آورده و در شبکه‌های اجتماعی به گل محمدی حمله کرده و خواهان جدایی او هستند.

 

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13136

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها