استقلال برخلاف وعده‌ها زیر نظر وزارت ورزش می‌ماند!

استقلال باز هم درگیر پرونده شکایت مربیان و بازیکنان خارجی سابق خود شده است، درست مثل همه بیست سال گذشته.

به گزارش دبل استار، استقلال فقط بابت بدهی به سیلوا، ساپینتو و آمانوف باید حدود ۱۰۰ میلیارد تومان پرداخت کند که خب نمی‌تواند، چرا؟ چون نتوانست پول استرا، میلیچ، دیاباته و… را بدهد. شک نکنید که سال آینده همین وقت‌ها خطیر دیگر مدیرعامل استقلال نیست و نفر بعدی مثل امروز خطیر دارد با بدهی‌ها می‌جنگد و تاوان پس می‌دهد. استقلال هم احتمالاً در آسیا هت‌تریک می‌کند و حذف می‌شود و خلاصه هواداران هم جلوی ساختمان باشگاه و… تجمع می‌کنند و علیه وزیر ورزش شعار می‌دهند.

از دیگر چیزهای مسلم این است که استقلال کماکان برخلاف یکسری از وعده‌ها و شعارها زیر نظر وزارت ورزش می‌ماند! همین چند ماه قبل بود که استقلال را به وزارت اقتصاد دادند و حتی قربان‌زاده قدرت گرفت و در نهایت ۲، ۳ عضو اقتصادی از طرف او و سازمان خصوصی‌سازی به هیأت‌مدیره استقلال پیوستند اما ناگهان اعلام شد هنوز ۸۸ درصد سهام استقلال متعلق به وزارت ورزش است! دقیقاً به خاطر همین مسائل هم هست که علیه وزیر ورزش (هرکس که باشد) شعار می‌دهند. حالا یک روز سلطانی‌فر است، یک روز سجادی و امروز کیومرث هاشمی. شما فکر می‌کنید وزیر بعد از هاشمی از سوی هواداران استقلال (و پرسپولیس) متهم به رنگی‌بودن نمی‌شود؟

پول مردم را باید داد. این در زندگی هم یک اصل است چه رسد به فوتبال. استقلال می‌توانست با یک‌دهم مبلغی که به استرا داد، پرونده او را ببندد اما حماقت‌های مدیریتی (بله حماقت‌های مدیریتی) مانع انجام این کار شد و حالا هم شاهد داستان سیلوا، ساپینتو و آمانوف هستیم. حالا بماند که یکی مثل آمانوف چقدر در استقلال بازی کرد یا مثلاً استراماچونی ۱۷ تا بازی هم در استقلال مربیگری نکرد اما پول ۷۰ تا بازی را با آپشن و جریمه دیرکرد و… گرفت. خب اینها اگر اسمش حماقت نیست، پس چیست؟ هوادار استقلال چه گناهی کرده که مدام باید تاوان پس بدهد؟ پرسپولیس چرا باید بابت یک گلر ذخیره به اندازه برانکویی که ۷ جام آورد، پول بدهد؟ اصلاً این پول‌ها از کجا می‌آید؟ مگر حضرات مدیر از جیب مبارک می‌دهند که این‌قدر راحت سر بر بالین می‌گذارند تا پرونده‌ها یکی‌یکی به فیفا برود و یکی‌یکی علیه ما حکم صادر شود؟

سؤال آخر هم اینکه بالاخره کدام نهاد نظارتی باید به این حماقت‌های تمام‌نشدنی بعضی از مدیران و هدر دادن پول مردم ورود کند؟

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11076

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها