زننده هزارمین گل استقلال در لیگ برتر کیست؟

استقلال بعنوان اولین تیم لیگ برتری فوتبال ایران است که در همه جای جدول اعداد در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

به گزارش دبل استار، استقلال صاحب بیشترین برد، کمترین باخت، بیشترین گل زده، کمترین گل خورده و بیشترین امتیاز با اختلاف در صدر رده‌بندی تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان می باشد.
استقلال تا قبل از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در مجموع ۹۹۵ گل در ۲۲ دوره لیگ برتر به ثمر رسانده بود که با ۳ گلی که در دیدار برابر صنعت نفت آبادان به ثمر رساند، تعداد گل‌های زده خود را تاکنون به ۹۹۸ گل زده در ادوار لیگ برتر فوتبال ایران رسانده است.
استقلال برای رسیدن به هزارمین گل خود در لیگ برتر فوتبال ایران فقط دو گل دیگر نیاز دارد و باید منتظر ماند که چه کسی زننده هزارمین گل این تیم در تاریخ لیگ برتر فوتبال کشورمان می باشد و بدون تردید زننده گل هزارم استقلال در لیگ برتر نامش برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران و باشگاه استقلال جاودانه و به ثبت خواهد رسید.
در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران اولین گل استقلال را علی موسوی در دیدار برابر برق شیراز در شیراز و با مربیگری مرحوم پورحیدری به ثمر رساند.
گل صدم را رضا عنایتی در سومین دوره لیگ برتر در پیروزی ۳بر۰ استقلال مقابل سایپا در هفته هفدهم با مربیگری امیر قلعه‌نویی به ثمر رساند.
دویستمین گل استقلال را هم رضا عنایتی در هفته ۲۵ لیگ برتر مقابل فجر سپاسی در شیراز با مربیگری قلعه نویی به ثمر رساند.
سیصدمین گل استقلال را پیروز قربانی در لیگ هشتم و در هفته ششم در زمان مربیگری قلعه‌نویی به استقلال اهواز زد که آن بازی با نتیجه ۶بر۰ بسود آبی های پایتخت به پایان رسید.
چهارصدمین گل لیگ برتر را یک بازیکن ابومسلم به نام عبدالجبار مومونی در لیگ نهم در هفته ۲۵ با مربیگری مرفاوی به ثمر رسید.
پانصدمین گل استقلال را گوران یرکوویچ در تاریخ لیگ برتر را با گلزنی مقابل داماش گیلان در هفته نوزدهم لیگ ۱۱ با مربیگری پرویز مظلومی به ثمر رساند.
ششصدمین گل استقلال در لیگ برتر را حنیف عمران زاده در هفته ۲۷ لیگ ۱۳ در شکست ۴بر۲ استقلال در انزلی به ثمر رساند.
هفتصدمین گل استقلال در لیگ برتر را علی قربانی در دیدار مقابل صبای قم که با برتری دو گل استقلال همراه شد به ثمر رساند.
هشتصدمین گل استقلال در لیگ برتر را محمد دانشگر در پیروزی ۳بر۰ استقلال برابر ذوب‌آهن به ثمر رساند.سرمربیگری استقلال برعهده شفر آلمانی بود.
نهصدمین گل استقلال را در لیگ برتر سبحان خاقانی در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۶ به ثمر رساند.سرمربیگری استقلال را فرهاد مجیدی به عهده داشت.
اما استقلال تا کنون ۹۹۸ گل به ثمر رسانده و باید منتظر ماند که تا رسیدن به گل هزارم استقلال چند بازی دیگر لازم است و آیا بازی بعدی در هفته دوم مقابل ملوان بندرانزلی در ورزشگاه آزادی این رکورد شکسته خواهد شد و این گل در دقیقه چند بازی و به نام کدام بازیکن ثبت خواهد شد.
بنابراین همه منتظرند تا ببینند که زننده هزارمین گل استقلال در لیگ برتر کیست؟

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9914

۲ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها